Ikke noe lazy start på lørdagen

Da jeg var på IKEA tidligere denne uka kjøpte jeg nytt sengetøy til sengen, og da jeg sto opp til morran i dag var det på tide å skifte å prøve det nye. Siden kattene mine ligger på senga mi om dagen, var jeg nødt til å ta en runde med støvsugeren på sengeteppet. Det er lyst grått, og kattehårene syntes ikke så godt men de er der. 

Når jeg først hadde dratt fram støvsugeren, fikk resten av heimen en skikkelig gjennomgang. Kattene er ikke så veldig happy når mor drar fram støvsugeren, og de løper å gjemmer seg med en gang. Vinja kommer fram å titter litt innimellom, men finner det best å stikke av igjen. Ronja viser seg ikke før etter at støvsugeren er satt bort på sin faste plass. Det hjelper lite om den er avslått, så lenge den står framme.

Sola har nå komme på balkongen, så nå skal jeg ta med meg en kopp kaffe å sette meg ut en liten stund :o))

Ha en strålende fin lørdag folkens :o))

#støvsuge #sengetøy #sengetøyskift #nytt #rengjøring #balkong #ute #uteliv #kaffekopp #kaffe #nyte #avslappende #blogg

6 kommentarer
    1. frodith: Jeg hadde ikke noe valg, måtte være litt flink i dag ?? Hadde mer lyst til å sitte ute å nyte sola, knis…. Kjøpe gode sko er også viktig!!

    2. Fikk ryggplunder og det har preget meg dagene for meg. Men på lørdag var jeg på farta med vond. Gikk som en 70-åring og det sier mye. Bra og lufte støvsugern innimellom. Støv kommer fort frem når sola skinner inn.

    3. Helge: Her hos meg er det rikelig med støv pga kattene. Jeg har ikke før støvsuget så er det der igjen. Du får ta det litt med ro med ryggen din, sånn at du ikke ender opp med permanente plager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg