Ny personlig almanakk

De fleste pleier å bestille eller kjøpe sin almanakk, hvis de bruker det da, rundt juletider… Ikke denne damen her vettu, hun bestiller sin i mai måned hun :o)) De siste 5 – 6 årene har jeg bestilt og laget min egen almanakk hos Personlig almanakk, og da får jeg den akkurat slik som jeg vil ha den selv. Helt personlig, og etter min egen smak. Sjekk ut hjemmesiden deres HER.

Fra jeg sender inn bestillingen til jeg har almanakken i postkassen, tar det ca 14 dager. Mange ganger har det tatt kortere tid også. Du lurer sikkert på hvorfor det er behov for en almanakk, når alt kan registreres på mobilen. Nja, ikke alt kan det, og så liker jeg å notere ned avtaler der også sånn at jeg kan sjekke der hvis jeg sitter i telefonen å skal inngå en ny avtale.

                                                  

Bruker du en ekstra almanakk for å notere ned avtaler, eller bruker du bare mobilen?

#almanakk #pesonligalmanakk #bestilling #blogg

22 kommentarer
    1. SÃ¥ fin 🙂 Jeg bruker bare almanakk , ikke noe pÃ¥ mobilen.. 🙂 Men jeg har bare en “vanlig”blÃ¥ en jeg har kjøpt i bokhandelen, jeg skriver i almanakken hver dag og alt av viktige ting stÃ¥r der , og uviktige..hehe.. Nattaklem fra Mjøndalen <3

    2. Så flott..ja, man trenger et sted å skrive ned ting også..sånn er jeg også..:-)

    3. annebe: Som du brukte jeg også en helt vanlig en, men så var det noen av ungjentene på bloggen som hadde vært inne å laget sin egen almanakk. Da måtte jeg selvfølgelig inn å lage en jeg også, og likte det så godt at jeg har fortsatt :o))

      Ha en riktig god natt, klem ?

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg bruker min hele tiden, og føler meg nesten hjelpeløs uten… Det beste av alt med den jeg har bestilt er at ingen har maken til den :o))

    5. Klart! Jeg skriver alt på kalender til iphone,egen app til skrive ned arbeidsvakter timer osv samt fysisk skrkve i egen almanakk.

    6. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jeg er inne hvert Ã¥r Ã¥ lager en ny almanakk med de bildene jeg vil ha pÃ¥ for Ã¥ baksiden. Det finnes ogsÃ¥ en del “ferdige” bilder man kan bruke, men da blir det ikke like personlig syntes jeg :o))

    7. Helge: Uten almanakken min er jeg helt lost, for der har jeg mulighet til å legge til litt tilleggsinfo hvis det er behov + så er det enklere når man sitter i en telefon å sjekke om man har ledig tid eller ikke.

    8. Margrethe: Det fine med den er jo at man kan bruke sine egne bilder, og gjøre den helt unik å bare din egen. Ingen andre har en som er maken :o)) Ha en superfin torsdag :o))

    9. Stilig almanakk! 😉 Jeg har også det. Og jeg kjøper min billig f.eks på Clas Ohlson. Den jeg har nå har en plastikklomme som front, og da kan jeg bare putte inn det jeg har lyst til! 😉 Håper du har hatt en superfin uke! 🙂 Klem klem

    10. Unni: De er slettes ikke dumme de dem har hos Clas Ohlson, så på dem her om dagen :o)) Det viktigste er at man finner noe som passer til det bruket man skal ha :o)) Ha en fortsatt fin torsdagsettermiddag og kveld, klemz :o))

    11. Jeg brukte sÃ¥nne almanakker ganske lenge, men nÃ¥r er det slutt hos meg ogsÃ¥… Det blir mer pÃ¥ husk, eller i mobilen. Men ikke mye det heller… Hm… jeg husker det meste i hodet tror jeg 😀 Det er fint med en personlig da 🙂

    12. Siv Svanem: Det er veldig enkelt Ã¥ lage… Du kan bruke egne bilder Ã¥ gjøre den helt til din, eller bruke av de bildene som ligger der. Bruker du egne bilder er det jo ingen som har maken som din :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg