Margeritter med dråper

Det var en stund siden jeg har brukt Nikon Coolpix S9300 kamera mitt, så her om dagen bestemte jeg meg for å lade det opp å ta noen bilder med det. Jeg synes det er et vanskelig kamera å fotografere med, især nærbildene. Jeg vet ikke om det er jeg som er ekstremt pirkete, for jeg syntes ikke de blir så skarpe som jeg mener de skal være.

Prøvde meg på noen nærbilder av Margerittene som jeg har i balkongkassen. De var så fine der de sto med mange fine dråper på seg. De er vel ikke så aller verst, men jeg syntes fortsatt at de ikke er skarpe… Eller kanskje jeg må pusse brillene, knis!! Bilde har ikke blitt redigert, og er helt ekte rett fra minnebrikka :o))

#fotografering #bilder #nærbilde #macro #margeritter #kamera #nikon #coolpix #blogg

16 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk ? Mulig jeg er overkritisk, men er det ikke sÃ¥nn det er da… Man blir liksom aldri helt fornøyd med sine egne ting! Natta ?? ??????

    2. god morgen.Synes bilde ble fint eg,det er ikke bare bare Ã¥ fÃ¥ skarpe klare bilder,det er mange ting som spiller inn,vær,lys,stødighet pÃ¥ hÃ¥nden osv……. men øving gjør mester ) og noen ganger skal ikke bilda være 100% skarpe

    3. Bildet er vakkert! drÃ¥per slÃ¥r aldri feil! hihih. Det er jo klart dette i midten..og er vel der du har plassert fokuset..pÃ¥ den gule i midten av blomsten.. Lyset har mye Ã¥ si for klarheten..Men skjønner hva du mener..ofte jeg ogsÃ¥ ikke er fornøyd… Ha en flott dag!

    4. Jeg syntes bildet var nydelig, jeg! Det er klarest der hvor man har satt fokuset og det syntes jeg du gjorde bra. Ha en fin dag, til tross for regn! Ellers er ikke temperaturen så aller verst og det er fint å kose seg inne eller ta en frisk tur ut.

    5. fruensvilje: Du har sÃ¥ rett… Mange ting som spiller inn for Ã¥ fÃ¥ et godt bilde. I gÃ¥r øste regnet ned Ã¥ det var jo ikke de beste lysforholdene, sÃ¥ da er kanskje bilde ikke sÃ¥ ille likevel :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Du har sÃ¥ rett, et drÃ¥pebilde er aldri feil :o)) Kan vel fortelle at nÃ¥r jeg tok bildet hang jeg utover kanten pÃ¥ balkongen, og holdt kamera fra meg… SÃ¥ bare pÃ¥ skjermen hvordan det ble :o)) Ha en fin dag og ettermiddag :o))

    7. Hanne Beate: Tusen takk <3 Det er vel bare jeg som er så vanvittig kritisk til de bildene jeg tar!! Ute regner det som sagt, så jeg skal kose meg inne i sofakroken i ettermiddag med kattene mine, som er ordentlig trøtte når det er sånt vær!

    8. maiken: Det er egentlig et veldig godt kamera, men som jeg sa litt vanskelig å ta bilder med. Ofte blir de utydelige, selv med stabilisator påsatt. Men når man først får det til så blir bildene veldig fine i både farger og kvalitet :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg