😻 Jentene koser seg 😻

I ettermiddag hadde jeg litt katnip i to av lekene til kattene, og som vanlig ble de helt ville å koste, sleikte og ville ikke gi slipp på lekene sine. Lukten av katnip’n satt seg i gulvet, og Vinja lå å vrei seg fram og tilbake over plassen. Det var helt klart at de koste seg glugg ihjel :o))

Selv har jeg tilbrakt dagen sammen med Anne, og vi har vært ute å gått i flere timer. Da jeg endelig kom hjem var jeg helt utslitt, og hele kroppen verket. Jeg sank ned i godstolen, hvor jeg lukket øynene i ca 30 minutter. Det gjorde godt og jeg følte meg litt bedre med en gang :o))

Da jeg kom hjem satt pusene rett innenfor døra å ventet på meg, og de syntes nok at at mamsen hadde vært litt lenge borte fra dem. Hehehe, det som bekymret dem mest var nok at det var mer eller mindre tomt i matkoppen deres :o)) Skjer det mens jeg er hjemme så stresser Vinja noe enormt, og løper mellom kjøkkenet og stura mens hun mjauer høyt. Skulle jeg ikke skjønne hva hun mener, så hopper hun opp i fanget mitt å stikker snuten opp i ansiktet mitt mens hun beklager seg høylytt… Akkurat nå ligger de rett ut å tar seg en kveldslur, før de skal legge seg å sove for kvelden :o))

Tror jeg skal følge deres eksempel, for jeg er ganske sliten og trøtt selv 💤💤💤

#katter #katnip #katteleker #minekatter #trøtt #sove #trøtt #sove #sommer #juni #sommer2016 #juni2016 #blogg

6 kommentarer
    1. Så koselig! Er det noe lukt som gir de lykke det da? Ja mat må du ikke glemme! De har næringsvett da..hihih. Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er litt usikker på hva Catnip heter på norsk, men på svensk heter det i allefall Kattmynta. Det er en urt, som gjør alle katter blir litt småville i leken eller tingen som har dette i seg. Er det tomt i matkoppen, da får jeg beskjed knis :o))

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen takk ?? Katten er et klokt dyr, som man ikke skal undervurdere. Jeg har hatt mine to i snart 7 år, og de overrasker meg hver dag ?? Ha en fin dag videre du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg