☕ En ny dag er i gang ☕

Det å være på farten å gå omtrent fra morgen til langt ut på ettermiddagen blir man sliten av, iallefall nå som formen ikke er så bra fra før av. Det gjorde veldig godt for bena mine å få gått litt, for det har ikke blitt så mye av det etter at jeg ble sykemeldt. Jeg hadde først tenkt til at jeg skulle ta det litt med ro i dag, men så er det noen ting jeg må ordne i dag så da blir det ut av døra om ikke så lenge.

Først skal jeg ta meg en tur opp til fysioterapeuten jeg har brukt tidligere ved plager i nakken, for å bestille en time. Jeg har fått henvisning fra legen til nye behandlinger, og det er greit å begynne med behandling så raskt som mulig. Selvsagt kan jeg jo bare ringe for å bestille time, men jeg syntes det er greit å dra dit for å snakke med dem/henne i person :o)) Får bare krysse fingrene for at jeg får time ganske raskt!

Når jeg har vært hos fysioterapeuten skal jeg dra opp på Manglerud for å bestille time til fotpleie… Tidligere har jeg gått her på Oppsal hvor jeg bor, men da senteret ble revet valgte de å flytte til Manglerud. Bygningen de holdt til i står fortsatt, og de kunne ha fortsatt men valgte å flytte. De har mange eldre kunder som er dårlig til bens, og det ville og er vanskelig for dem å komme seg dit. Jeg har ikke vært hos dem etter at de flyttet, så det skal bli spennende å se hvordan de har fått det. Det skal også bli deilig å få noen andre til å ta vare på bena mine igjen 😄

Nå skal formiddagskaffen nytes og så kan jeg komme meg ut av døra :o))

#velvære #helse #nakke #skuldre #nakke #betennelse #fotpleie #føtter #behndling #nytelse #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #blogg

8 kommentarer
    1. Ja da har du dagen fylt opp! Du må ha en god dag! også håper jeg også du får time fort..men ofte så er det ventetid..grr..men kanskje ikke hos dere.. Lykke til!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Noen ganger har jeg vært heldig, så jeg krysser fingrene for at det blir sånn denne gangen også. Sola skinner og himmelen er blå, så uansett blir det en ganske fin dag :o))

    3. Gått å få seg en tur ut. Noen ganger er sånne turer bare hit og dit og hit igjen nok til å bli DEN trimturen 🙂 Ha en fin fredag du <3

    4. å så deilig å få seg fotpleie,det er bare så herligt,tror eg må tenke på det eg også når min fot blir helt god igjen hi hi .Håper du har en nydelig fin dag

    5. HÃ¥per det hjelper med behandlinga :)) Fotpleie er deilig luksus..men jeg har ikke vært pÃ¥ det siden jeg var ung..da hadde jeg en inngrodd negl som mÃ¥tte fikses pÃ¥…burde sikker unne meg en time igjen, men blir liksom ikke til det…Fin fredag videre til deg <3

    6. frodith: Det var deilig å komme ut et par timer i dag, og jeg fikk da også gjort det jeg hadde bestemt meg for. Ha en fortsatt fin fredag du også :o))

    7. fruensvilje: Jeg fikk ikke time hos henne jeg pleier å gå hos, men hos kollegen hennes. Jeg har hilst på henne før, så det går greit. Fotpleie er en luksus, som jeg pleide å unne meg jevnlig. Nå er det en stund siden, og føttene mine skriker etter å bli dullet med :o)) Kos deg med resten av fredagen :o))

    8. annebe: Jeg har ikke fått noen time hos fysio enda, men de skal ringe meg på mandag igjen. Du har helt rett, fotpleie er en luksus og jeg pleide å unne meg det jevnlig. Nå er det dessverre lenge siden sist, og føttene mine har sagt fra at de gjerne vil ha et besøk, hihihi! Ha en strålende fredagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg