Sommerfargene er kommet

Da jeg var ute med litt søppel etter middagen, tok jeg med meg mobilen og knipset litt bilder av noen av de blomstene som har kommet rundt om i bedene i nærheten av blokken min. Det er grønt å fint over alt, og sommerfargene har kommet på blomster og busker. Det er så vakkert over alt ❤

Jeg legger ved noen av bildene jeg tok, så kan dere få se litt av blomsterprakten :o))

Min kjære havehortensia kommer for fult også i år… Da vi hadde dugnad i mai, var det flere som kommenterte at den der kan tas opp for den er død. Jeg informerte dem om at så var ikke tilfelle, og at den ville komme tilbake om ikke så lenge. Se på den nå, hvor kraftig å fin den er. Den har ikke satt knopper enda, men det er nok ikke lenge før de dukker opp heller ❤

#natur #blomster #busker #hortensia #blomsterflora #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg