En snartur innom…

Her i Oslo er det fint vær i dag også, og sola skinner fra en skyfri himmel… Jeg ønsker dere alle sammen en strålende fin mandag, om været er fint eller ikke :o)) Selv har jeg hatt en veldig god natt, og sovet godt ut så nå er helgens utskeielser ute av kroppen. Jeg har fortsatt vondt i armene mine, så de orker ikke så veldig mye enda. Jeg håper at fysioterapeuten ringer meg i løpet av dagen, for å avtale den første timen.

Nå sitter jeg slapper av med dagens første kopp kaffe og har en rolig formiddag. Jeg gjorde en avtale med min gode venn Terje om å møte ham om et par timer. Han skulle ha kjøpt noen planter og litt annet til sin balkong, så vi ble enig om å dra en tur opp på Plantasjen Skjetten. De har litt større utvalgt enn der jeg var i går. Jeg skal ikke ha noen planter i dag, ikke for at jeg ikke vil ha noen men jeg har rett og slett ikke plass til noen flere.

#sol #sommer #vame #kaffe #plantasjen #vondt #sommer2016 #juni #juni2016 #venner #blogg

12 kommentarer
    1. Håper armene dine blir fort bra. Det er bra vær ute i dag, har fri og kunne ha vært i skogen eller på ei starnd. Men det er bare deilig og være hjemme og gjøre litt husarbeide som må gjøres uansett. Ha fortsatt en fin dag.

    2. Helge: Jeg håper også at armene blir fort bra igjen… Det er slitsomt å ha vondt hele tiden, og ikke orke å gjøre noe at det som egentlig må gjøres hjemme og ute. Tør ikke å styre for mye med armene, sånn at de skal bli verre igjen… Ja i dag har det vært ordentlig varmt og deilig ute, og jeg har vært ute et par timer :o))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Den første dagen i uka har vært ganske fin, varmt og godt vær som gjorde at det var deilig å være ute å røre på seg litt. Litt bilkjøring måtte det bli, men sånn er det jo hvis man skal komme noen steder :o))

    4. fruensvilje: Vi hadde en veldig fin dag på Plantasjen, Terje og jeg. Det klødde i fingrene etter å kjøpe med meg noen blomster hjem, men jeg klarte å la være. Jeg har ingen ledige plasser til noe nytt per i dag, så jeg får nok vente til noen takker for seg før jeg investerer i noen nye :o))

      Det ble en fin dag, og Terje fikk iallefall kjøpt det han hadde tenkt til sin balkong :o))

    5. Unni: Jeg har hatt en fin dag sammen med Terje, men kjenner nok litt mye på skuldrene min i kveld dessverre. Skjønner ikke hvorfor, for jeg har ikke skrevet på pc’n og ikke har jeg løftet på noen tungt heller…

      Nå skal jeg ikke klage… I morgen er det en ny dag og da er det sikkert bedre :o))

    6. frodith: Jeg klarte det, men lett var det ikke…. Jeg klødde i fingrene etter å ta med meg noe. Litt stolt av megselv over at jeg klarte å la være :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg