PÃ¥ livets lyse side…

…..der bor jeg :o)) Formen og humøret er definitivt mye høyere oppe enn det var i går. Utenfor vinduene mine skinner solen fra en lekker blå himmel, og alt føles i grunnen ganske godt. Om det er lettelsen over at jeg vet at nå skal det skje på mandagen, fjerne føflekken som jeg skrev om i går, eller om jeg rett og slett bare er i ekstremt godt humør, se det vet jeg ikke noe om. Uansett så er det en utrolig god følelse :o))

De metrologiske spåmennene har sagt at i dag skal varmen stige til nye høyder, og for en gang skyld så tror jeg at de kommer til å få rett. Da jeg gikk til jobb i dag, var gradene oppe på + 17C. Det er akkurat passe sånn før kl 9 på morningen. 

Litt senere i dag skal jeg til frisørdamen å få litt fasong på høysåten, og ikke minst fjerne all etterveksten med en lekker lys fin farge. Jeg skulle egentlig ha vært hos frisøren 1. juli, men ombestilte. På det tidspunktet så var etterveksten på størrelsen med en litt større sti, og nå ligner den mer en autostrada. Ikke det at det syntes så veldig mye, for mitt egen farge er av en lysere gråtone og så er resten farget ganske lyst. Det skal bli så deilig å lene seg tilbake å la Rita få styre og stelle ca 1,5 time sånn cirka.

Hva skal du gjøre i dag, noe spennende kanskje?

#livet #glede #detgodehumør #godt #vær #sommer #sommer2016 #juli #juli2016 #onsdag #sol #fantastisk #frisørdamen #klipp #vask #farge #blogg

10 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har en bedre dag i dag 🙂 Det er så deilig å sitte i frisørstolen og bare bli dollet med 😀 Nyt, og kos deg 🙂
      I dag skal jeg ha minste niesa på overnatting for første gang, så det blir jo spennende 🙂 Skal hente henne i barnehagen etterpå, så det blir moro med litt kvalitetstid 🙂 Ha en nydelig dag 🙂

    2. Den Rutete Skjorta: Ja i dag føler jeg på høyden med alt, og gleder meg veldig til frisørtimen :o)) Kos deg masse med vesla, tenker dere får en fin tid sammen :o))

    3. Deilig da ^^ Alltid digg å til frisøren 😀 Jeg hadde store planer for i dag jeg, men våknet i morrest med omgangen.. Typisk når jeg har lagt planer og det er slik en fin dag ;s

    4. Ja, idag er det fint og varmt vær, og det ser ut som det skal holde seg sÃ¥nn framover ogsÃ¥. Deilig Ã¥ bli dullet med hos frisøren, – myyye bedre enn tannlegen! Godt at du fikk time hos fastlegen sÃ¥ fort, sÃ¥ slipper du Ã¥ tenke pÃ¥ det i ferien! Kos deg med det fine været resten av dagen!🌞

    5. Hanne Beate: Det høres perfekt ut at varmen skal fortsette fremover… Det var virkelig godt Ã¥ fÃ¥ stelt hÃ¥ret, sÃ¥ nÃ¥ er jeg bÃ¥de kort og veldig lys :o)) Det skal bli veldig godt Ã¥ bli kvitt føflekken, for den er pÃ¥ en plass hvor jeg ser den hele tiden ogsÃ¥…

      NÃ¥ kan jeg slappe av resten av kvelden, middagen er spist og ryddet og klesvasken er ferdig :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Hadde en strÃ¥lende dag i gÃ¥r… HÃ¥ret har fÃ¥tt en fin fasong, og blitt veldig lyst sÃ¥ jeg er helt klar for sommerferie…, om to dager :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg