Lett og luftig

I går var jeg hos frisørdamen og fikk klippet av en del på lengden av håret, og ikke nok med det…. Jeg fikk fjernet autostradaen av grå ettervekst, så nå er jeg blitt blondine igjen. Hadde nesten helt glemt hvor deilig det var å få stelt håret, for nå var det så lenge siden jeg hadde vært der sist. Skulle jo egentlig ha vært der 1. juli, men måtte avbestille timen.

Det ble veldig varmt og godt ute i går, og jeg kjente godt varmen på kroppen min. På en side er det veldig deilig når sola varmer, men det er ikke dermed at mine stive ledd og muskler liker det. I går gjorde de definitivt ikke det, og det artet seg slik at jeg ble veldig sliten i kroppen og stiv. Hver gang jeg skulle reise meg opp for å gjøre noe eller hente noe, var det et mareritt. Heldigvis så kjennes det ut som om det er litt bedre i dag :o))

Gleder meg til i kveld, for da er “Sommar med Ernst” tilbake. Jeg bare elsker denne mannen og alle ideene han kommer med i forbindelse med oppussing. Selvsagt er det ikke alle tingene han lager som er i min smak, men noen spennende ideer får jeg da innimellom.

Ha en strålende dag alle sammen :o))

#frisørdamen #klipp #farge #blondine #smerter #ledd #muskler #vondter #kroppen #sommarmedernst #ernst #blogg

6 kommentarer
    1. Gratulerer med ny sveis og oppfrisking av farge! 😀 Fargen passer godt til de øvrige fargene dine! Ja, ettervekst er det godt å bli kvitt. Jeg kjøper farge på kolonialen. Nå tror jeg at jeg har funnet en farge som er ganske lik den jeg egentlig har på håret. Jeg har gått fra helt lys blond til mer askeblond med årene, og da bli det veldig tydelig skille – eller autostrada som du sier når det askeblonde vokser ut.! 😉

    2. karidansen: Tusen takk :o)) Jeg pleier vanligvis ikke å være så lys ellers i året, men på sommeren pleier jeg å bli skikkelig blondine. Ellers så har jeg noen toner mørkere, og så legger jeg inn en litt annen farge i luggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg