En ulykke kommer sjelden alene…

Jeg startet dagen og formiddagen med å sitte ute på balkongen. Solen sto ganske høyt på himmelen da jeg slo opp mine blå øyne og sto opp. Foten min var ikke helt på topp, men jeg orket da å trå på den uten alt for mye besvær. Jeg tok med meg frokosten/lunchen ut på balkongen og satt meg der for å nyte stillheten. På den tiden av dagen er det nemlig ganske stille og rolig.


(ikke det beste bildet jeg har tatt akkurat)

Jeg begynte å lese i bok 2 i House of night serien, men hode var ikke helt med meg i dag. Det resulterte i bare 3 kapitler, før jeg la fra meg boka. Vinja kom mjauende ut å satt en stund å så på meg, før hun bykset opp i fanget mitt å la seg til rette. Jeg hadde egentlig tenkt til å gjøre noe annet, men syntes nesten at jeg måtte la henne få ligge å kose seg en stund.

Siden foten min var bedre i dag bestemte jeg meg for å ta en tur ut for å handle littegranne og fylle opp tanken på bilen. Sistnevne var nesten tom og trengte virkelig å fylles opp. Jeg har alltid fylt på Statoil, som har ligget rett nedenfor her jeg bor, men nå har den stengt for det er planlagt nye blokker der. Nærmeste Statoil stasjon. Esso stasjonen er nærmere så nå blir det heller den jeg skal fylle hos heretter.

Som sagt var jeg uheldig på lørdagen å tråkke over ankelen min, og har vært lite i farten de siste to dagene. I dag kom det melding fra bestisen Anne om at hun hadde ramlet å vridd kneet sitt da hun var på stolpejakt i dag. Så nå sitter hun med benet på en stol, men hun mente kanskje at det var bra igjen til i morgen. Vi får se hvordan ståa er i morgen da… Vet ikke om jeg skal le eller gråte, uansett er vi veldig uheldige begge to.

I morgen skal jeg til fotpleiedamen og jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg for at det skal bli godt å få stelt dem, men gruer litt siden foten ikke er helt bra å det kan gjøre litt vondt hvis hun tar i. Nå ja, den tid den sorg….

Nå tenkte jeg å nyte de siste timene av denne dagen med å se på Miss Marple.

#houseofnight #bokserie #bedratt #balkongliv #fot #vondter #uhell #statoil #esso #fotpleie

4 kommentarer
    1. Når dere er så uheldige, og lite beinføre akkurat nå, så får dere møtes, fargelegge, og ha en liten ferie sammen i noen dager 🙂 INNE 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg