💡 Her er ingen krok mørk 💡

Missforstå meg ikke, jeg elsker sommeren og lange lyse kvelder…. Allikevel må jeg innrømme at det er også veldig koselig når det begynner å bli mørkt om kveldene, for da kan jeg igjen tenne lys i alle lyktene mine. Hittil har det ikke vært så veldig mørkt, men i kveld blafrer flammen i alle lysglassene mine igjen. Det ble med en gang en lun og fin følelse inne, som jeg virkelig nyter :o))

#lun #koselig #lys #lysglass #mørkt #trivsel #tenne #opplyst #blogg #sommer #sommer2016 #august #august2016 #torsdag #blogg

14 kommentarer
    1. Veronica Rona Thomassen: Jeg har heller ikke noe i mot at høsten kommer snikende, så lenge den er lun, uten regn og at snøen holder seg på avstand til sånn ca 1. desember eller noe sånt :o))

    2. Åhhh jeg elsker også å tenne på levende lys 🙂 det er så koselig og en får en fin stemning i rommet <3 lysglassene dine er utrolig fine 🙂

    3. Ja det er sant det..men jeg liker de lyse kveldene jeg da..og de fikk vi i nord! Herregud sĂĄ deilig…sol og lys helt til 22 om kvelden..og stor overgang og komme til fjellet pĂĄ Haglebu og mørkt, ja bekkmørkt! Men hver ĂĄrstid, sin sjarm! kos deg med lysene!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg liker jo også den fine lyse tiden, og nyter den så lenge vi har den. Men når det blir mørkt om kvelden er det koselig å tenne masse lys, for å kompensere for tapet av lyset ute :o))

    5. annebe: Lys i alle lyktene er fint på mørke kvelder, og det blir flere av dem utover nå. Hadde tenkt å ha en innedag i dag, men det ble lunch ute med gode venner i stedet :o))

    6. Den Rutete Skjorta: Lyktene kjøpte jeg hos Nille, som noen ganger har veldig mye fint. Om høsten og vinteren bruker jeg en formue på lys, for jeg har jo så mange lyslykter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg