😼Da skal vi avsted igjen😼

I forrige uke kom brevet jeg alltid gruer for skal komme….. Det er fra Evidencia Lørenskog Dyreklinikk, som forteller at det er på tide at mamsen ringer og bestiller time til den årlige kontrollen og vaksine av Ronja og Vinja. Dette er et mareritt som jeg godt kunne ha vært foruten, men som er viktig å overholde. Jeg vet akkurat hva de kommer til å si, og det er at Ronja er for tjukk. Det er jo sant, men det er umulig å få henne ned i vekt…. Jeg prøver, men ingenting skjer!!!!!

Jpeg

Vi fikk time denne uken heldigvis…, og hvorfor er jeg så glad for det siden jeg så at det er mareritt å dra dit? Jo, for det første så har jeg fortsatt ferie noe som gjør det enklere + at det er like greit å få det overstått….🙌

#katter #kontroll #dyrlegen evidenca #lørenskog #ronja #vinja #blogg

10 kommentarer
    1. Ja det er ikke noe gøy når man VET at man får litt “pepper” hihih..men om hun ikke plages, og lever godt, så får det bare være sånn tenker jeg… Sliter med ene hunden min også..og de får like mye mat og mosjon..så noen har nok bare lettere for å legge på seg..og har lavere forbrenning.. Lykke til! Jeg pleier å begynne med å si: ja jeg vet hun er litt tykk, men vi jobber med det…hihih Da er de “avvepnet..”

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi, kanskje jeg skal begynne besøket med å si det samme jeg også ?? Ronja hopper og spretter rundt, og er like aktiv som søsteren så foreløpig har hun det bra ??

    3. Veronica Rona Thomassen: Hehe, jeg er alt for tung i sessen og andre steder selv jeg ?? Skal ha med bestis Anne for å hjelpe til hos dyrlegen, og det føles veldig godt. Akkurat nå ligger Ronja på armlenet på godstolen og følger med på hva jeg driver med. Hun venter på at fanget skal bli ledig ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg