💡 Ikke noe lys i mørket 🕯

Hvor irriterende ble ikke dette da? Det bare fortsatte i går gitt… Nå er det sånn at jeg ikke har et kjøkkenen som er veldig lyst på kvelden. I alle fall ikke før lyset blir slått på!

Lysrøret over vasken har blunket heftig til meg en stund, og i går ettermiddag var det slutt på den flørtingen. Røret ga fra seg tre raske blink å så ble det mørkt gitt… Sånt skjer jo selvsagt når man holder på med noe.

Trodde jeg hadde et ekstra lysrør men der tok jeg helt feil. Problemet er nå heldigvis løst, og nytt er innkjøpt. Var litt bekymret, for jeg vet nemlig at ikke alle har denne typen, men Jernia hadde de.

#lys #mørkt #lysrør #irriterende #jernia #blogg

15 kommentarer
    1. SÃ¥ bra at du fikk tak i maken. Det hender man mÃ¥ bytte tenner ogsÃ¥, men om den hadde vært problemet hadde ikke det nye lysrøret begynt Ã¥ lyse heller. Man skal visst helst bytte tenner hver gang man bytter lysrør, men det har ikke vi gjort. Neste gang fÃ¥r du late som om du ikke klarer det selv, – da kan det hende det dukker opp en kjekk kar, hihi. 😉 Men uansett er det best Ã¥ ordne opp selv da.👍

    2. Ja det lønner seg å kjøpe nytt når det BEGYNNER å blinke..hihih..da har du det klart når det slukker..hihih..men vet hvordan det er..blir en vane og se det, også glemmer man..BRA du fikk fikset det i dag da!

    3. Hanne Beate: Gleden over Ã¥ fÃ¥ tak i makent lysrør ble kortvarig, for det lyser ikke. Jeg tror ikke det er noen tenner i greia ha… Jeg kan ikke finne noen, og der jeg trodde det var en var det ikke noen Ã¥ nÃ¥ tror jeg faktisk at jeg har ødelagt hele lampa :o((

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tror at hele lampa er i stykker, for nÃ¥ virker den fortsatt ikke. Fikk tips om Ã¥ skifte tenner, men jeg kan ikke finne noen tenner jeg… Jeg fÃ¥r nok vifte ekstra med øyenvippene til en av de yngre gutta i oppgangen, sÃ¥ kanskje de har en løsning :o))

    5. annebe: Gleden ble dessverre kortvarig, for det nye lysrøret lyser heller ikke. Jeg tror at selve lampen er gått i stykker dessverre, så det kan være jeg må ha en ny lampe også :o((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg