Atsjoo,…..

Jeg er nå forkjølet på 4 dagen, med feber som ligger øverst på skalaen…. Det ene minuttet fryser jeg så tennene skramler i munnen, og i det neste siler svetten nedover ryggen. I går morges gikk jeg tom for papirlommetørkler, og måtte gå over til doruller. Jeg orker ikke å dra ut i butikken, så da må jeg bruke det jeg har tilgjengelig, nemlig dorullen.

Det er enda godt at jeg kjøpte en stor pose med doruller før helgen, ellers hadde jeg vært ille ute nå 😱 Jeg hadde håpet at formen ville bedre seg utover dagen, men det har den ikke gjort. Hvis ikke noe mirakuløst skjer i løpet av natten, blir det dessverre en dag hjemme i morgen også 😩 Dumt for jeg har ikke tid til å være hjemme akkurat nå…….

#syk #forkjølet #hjemme #feber #irriterende #blogg #september #september2016

10 kommentarer

Siste innlegg