Huff, nÃ¥ ble øyelokka tunge…

Det tar jammen på å hente fram husmorgjenet å være husmor en hel dag gitt… Jeg har vært opp og ned stiger å hengt opp gardiner, og strøket duker og tørket støv både her og der, så nå henger øyelokkene langt ned på tredje knapphullet. Det er nok på tide for meg å krype inn under dyna og få meg noen timer søvn. Jeg kjenner det godt i nakken og skuldrene også, så en aldri så liten hodepine ligger å lusker fremme i pannen også.

 

Good night owl
Licensed from: socris79 / yayimages.com

Håper alle for seg en riktig god natt søvn, og er klare for en ny uke i morgen. GOD NATT!!

#sove #trøtt #godnatt #hodepine #sliten #hvile #nakke #skuldre #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det tar på å være husmor! men akk..så deilig når det er gjort!! I dag kan du kose deg med alt du gjorde i går!! Ha en flott ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var deilig å våkne til morran i dag, og se et ryddig og rent hus. Så selv om jeg ble veldig sliten, så er det veldig deilig at denne økten var gjort. Nå blir det ikke noe voldsomt styr før julepyntingen, men dit er det leeeeeeeeeeenge, tror jeg :o)) Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg