Det snør og det snør

Mange av naboene har sittet oppe i natt å sett på den Amerikanske valgkampen, men det har ikke jeg gjort. Derfor var jeg veldig spent på hva som var resultatet når jeg våknet til morran i dag. Nå er vel ingen av de to kandidatene noen favoritter hos meg, men av to onder så håpet jeg vel at Hillary Clinton skulle dra hjem seieren. Sånn har det ikke blitt!! Da gjenstår det å se hvordan dette blir nå som hverdagen kommer!

Ute daler eller blåser det ned snø, sånne fine små fnugg som egentlig ikke blir til noen serlig store mengder. Gradestokken viser – 4,5 C utenfor vinduene mine, og det er ganske kjølig. Det mest fristende er å krølle seg sammen i godstolen inne i varmen, med varm kaffe i koppen og en lun film på tv’n.

Nå kan jeg ikke bare sitte inne og kose meg i varmen, for det er ganske tomt i kjøleskapet for både det ene og det andre. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal spenne på meg broddene å gå bort i butikken, eller om jeg skal kjøre bil. Jeg trenger å røre på meg etter å ha vært i ro noen dager, for jeg slo meg ganske bra da jeg gikk over ende på søndagen. Knærne mine er fortsatt stive, så av den grunn trenger jeg vel å gå meg en tur.

Status på skuldre og armer, så er det fortsatt ikke noe å skryte av…. Alt er vanskelig, gre håret, dusje og kle på seg men jeg gjør mine øvelser og holder dem varme. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ta tiden til hjelp!!

#valg #usa #trump #clinton #snø #snøvær #kuldegrader #utpåturaldrisur #gå #bil #vondter #skuldre #armer #vinter #vinter2016 #blogg

10 kommentarer
    1. det var reine julestemningen på bilde ditt )) slike dager kan være deilig å lulle seg inn i gostolen ja,jeg gjør det hi hi ,men må snart ut etter ved og post brrrrrrrr

    2. Så flott bildet! og ja, det daler ned små, lette snøfnugg her også..men blir ikke store mengdene..det er veldig bra! men glatt er det, og jeg gikk tur nå..med vond rygg..Det var ikke noe hyggelig tur..så ble kort og vondt..inn i godstolen og se på sola er bedre..Ha fortsatt god bedring! og ja, man må bare ta tiden til hjelp! ikke lett!

    3. fruensvilje: Har akkurat kommet inn fra en tur oppe i Kiwi, og det er ordentlig vinterlig ute. I sola har varmegradene kommet, men i lufta eller så er det nok minusgrader tenker jeg. Jeg tok brodder, og kunne gå uten å være redd for å skli :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk!! Jeg har akkurat kommet inn fra en liten spasertur til Kiwi. Med brodder under helene gikk det veldig greit å gå, selv om knærne protesterte vilt. Det har sluttet å snø her nå, og sola skinner sånn delvis!

    5. Herlig bilde 😀 Ja, ble skuffende å våkne i dag da jeg skulle på jobb, og måtte sjekke facebook først ;o Får håpe det ikke blir så ille.. Begge to er jo fæle sånn sett synes nå jeg :s
      Får håpe armer og skuldre blir litt bedre snart da ;s Sliter veldig der selv i det siste. Blitt litt mye jobb kjenner jeg.

    6. dedicat: Det er vel sagt nok om valget tenker jeg, nå får vi bare se om oppførselen under valgkampen var kalkulert og han roer seg ned å oppfører seg som folk. Nok om det!! Jeg er jo ikke sånn veldig glad i vinteren, og kunne nok helst ha sett at den hadde ventet noen uker til :o))

    7. Søtmonsen ): En ting med “Trumpen” er at han fÃ¥r ikke bestemme alene, det sitter en del kvinner og menn bak han som ogsÃ¥ har noe de skal ha sagt, heldigvis!!

      Problemet med skuldrene min er at jeg har artrose inne i leddene, og hele tiden med jevne mellomrom gjør det sånn at jeg får betennelse. Veldig frustrerende at det kommer tilbake igjen og igjen, men lite jeg kan gjøre med det!

    8. Ja, det er det :/ Man må bare ta ting rolig, og satse på at smertene ikke blir for store. Nå kjenner jeg selv at betennelsen begynner å ta skikkelig tak igjen.. Noe jeg ikke liker siden jeg trenger denne jobben.. Men nå var det siste dag, så er det fri frem til neste uke så er det skole i en uke. Så da får jeg slappet av litt ihvertfall 🙂 Du får hvile deg, og samle krefter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg