Jeg kom inn til slutt

Som jeg nevnte på morningen i dag, satt jeg på venteværelse hos fastlegen min å ventet på å komme inn. Han var dessverre 30 minutter forsinket, så jeg ble veldig godt oppdatert på sosiale medier innen jeg kom inn! 

Ettersom det ble så lenge å vente, og jeg konsentrerte meg om noe annet enn å høre på hjertet som hoppet og danset oppunder drøvelen, var jeg helt avslappet da jeg kom inn. Legen var i strålende humør og var veldig pratsom, så vi hadde det riktig så hyggelig ;o))

doctor and nurse
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Jeg fortalte ham at jeg hadde vært hos NAV til samtale, og jeg ble ikke forundret over at han ikke hadde hørt noe om det enda. Var vist veldig vanlig det der, forsto jeg. Nå kunne jo jeg informere ham om hvordan møtet gikk, ut i fra mitt ståsted i alle fall. Å da kom vi jo automatisk inn på hvordan forskjellige personer blir møtt når de kommer i kontakt med NAV. Hans erfaring var at det ikke var bare positive tilbakemeldinger.

Ettersom skuldre og nakke ikke har blitt noe bedre, så ble sykemeldingen min forlenget fram til 19. mai. Jeg skal også ta nye røntgenbilder, for å se om det er noen forandringer siden jeg tok dem sist. Fortsetter kroppen min å jobbe mot meg, og ikke med meg sånn at situasjonen er den samme når jeg kommer til ham igjen, ja da skal han sende meg videre til Ullevål for utredning. Akkurat det tenker jeg bare er positivt :o))

Jeg får jo bare brette opp ermene og fortsette med treningen, og gå turer for å holde kroppen i gang. Så veldig mye mer kan jeg ikke gjøre!

#vondter #skuldre #nakke #syk #sykemelding #nav #trening #helse #onsdag #april #blogg

10 kommentarer

Siste innlegg