Ben & Jerry Cinnamon Buns iskrem

Når det er varmt og sola skinner har jeg alltid lyst på litt is, så derfor bestemte jeg meg for å kjøpe med meg en boks da jeg var å handlet på onsdagen. Jeg sto lenge å tenkte over hvilken sort jeg skulle kjøpe, men til slutt falt valget på Ben & Jerry Cinnamon Buns. Jeg har aldri kjøpt dette merket før, og tenkte det kunne være gøy å prøve noe nytt.

Dette er en is for de som liker søtt, noe jeg i og for seg også gjør…. Allikevel så ble dette altfor søtt for meg, og ikke en gang en sterk kopp kaffe klarte døyve den sterke søtsmaken. Isen ville ha hvert veldig god den om de hadde dratt ned på sukkeret, for jeg likte kanelsmaken… I tillegg til at isen var søt, lå det klumper med karamell spredt nedover, noe som også var søtt.

Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte den isen jeg vanligvis kjøper, nemlig pistasj med sjokoladebiter :o))

Har du smakt isen fra Ben & Jerry?
Syntes du den er for søt, eller kanskje du syntes den akkurat som den burde være?

#ben&jerry #cinnamonbun #is #iskrem #søt #søttoggodt #kanel #karamel #torsdag #mai #blogg

12 kommentarer
    1. Ikke som jeg husker men man kan aldri si aldri. Is må man ha nå om sommeren, og utvalget er stort. Men krone-is og softis er vel en slager og mine favoritter. Men det er masse gode is og få tak i. Skal bli veldig varmt fremover nå så da er det viktig med is og drikke.

    2. fruensvilje: Ja den er så Amerikansk som den kan bli. Sjekket ut, og firmaet ble startet i 1978 i USA. Du har helt rett, de norske er aller best :o))

    3. Denne har jeg ikke sett i butikken her. Jeg likte så godt pistasj-is som barn, og da jeg var med moren min til byen måtte jeg alltid ha grønn pistasj kuleis. Nå liker jeg best vaniljeis med Freia Sjokoladetrekk (som stivner på isen). Av småis liker jeg best Royal Trippel. Deilig med is i den varmen vi har nå! :o)

    4. Hanne Beate: Pistasj-is er jo supergodt, og en av minefavoritter i bøtte. Hvis jeg skal kjøpe småis, så er Lion (som ikke er så liten) som er favoritten :o)) Akkurat nå i disse varme tider blir SunLolly, som er en saftis :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg