Det ble en lang dag….

For en hyggelig overraskelse det var å våkne til solskinn og litt mer varme… Vi har jo ikke akkurat vært bortskjemt med sol her i Oslo den siste tiden, men endelig i en dag kom den tilbake. De siste dagene har gradene ligget nede på + 13 og 14, men i dag krabbet det jammen over + 20 gitt. Det fine været gjorde godt for den stive kroppen min, som virkelig har ropt etter godt og varmt vær :o))
 

Step aerobic workout
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

På formiddagen i dag var jeg til trening hos Manuellterapeuten, og siden kroppen min var i litt bedre humør enn den pleier å være… Ja da gikk også alle øvelsene mine så mye bedre. Selvsagt gjorde det vondt, og jeg ble dødssliten etter at jeg var ferdig, men det gikk allikevel bedre enn forrige gang jeg var der. Det føltes godt å ikke måtte ynke meg ned trappa når jeg skulle gå igjen.

Etter at jeg var ferdig med treningen, fortet jeg meg hjem for å skifte til annet tøy og så dra ut igjen… Jeg hadde avtalt med bestisen at vi skulle møtes etter at jeg var ferdig. Hun sluttet på jobben 11:45, og jeg skulle hente henne utenfor jobben hennes. Det var ikke noe kø på den tiden av dagen, så jeg var der innen hun kom ut.

Vi hadde bestemt oss for å ta en tur på Strømmen Storsenter i dag, men vi hadde en stopp vi måtte gjøre innen vi dro dit. Det tok bortimot en time innen vi var ferdig, og kunne dra videre. Mobilen til bestisen hadde kranglet dagen i forveien, og det virker som om det er på tide at den pensjoneres om ikke så lenge. Hvilken type mobil hun da skal kjøpe, Samsung (igjen) eller iPhone vet hun ikke. Derfor tok jeg med min gamle iPhone 5s som hun kunne leke seg litt med, for å se om hun likte den. Hun kjøpte et kontantkort i Telia-butikken, da vi kom til Strømmen sånn at hun kunne bruke den.

Ingen av oss hadde spist noen ting siden tidlig på morningen, så vi stakk inn på Jordbærpikene for å spise en sen lunch. Det er skjelden jeg spiser egg og bacon, men i dag fikk jeg virkelig lyst på det. Mmmmm, de hadde ordentlig godt salt bacon akkurat som jeg liker det :o)) Jeg unnet meg et stykke med søt og kaloriholdig sjokoladekake til kaffen min. Burde kanskje ikke ha gjort det, men jeg klarte ikke å la være……

Etter at vi hadde spist ruslet vi litt rundt på senteret og kikket litt i butikker. Jeg handlet ikke så veldig mye i dag, kun bodymist og en håndkrem fra Body Shop. Sjelden at jeg kommer hjem med bare en pose :o))

Bestisen hadde satt igjen sin bil på jobben sin, så jeg kjørte henne innom for å hente den før jeg satte nesen hjemover. Det var “rush-houre” delux for å komme seg fra jobben til bestisen og frem til motorveien, men etter det gikk det egentlig veldig greit det siste stykket. Da jeg var nesten hjemme igjen, kom det et ordentlig regnvær som trommet ordentlig på biltaket. Vel hjemme igjen begynte det å tordne noen ganger. Det varte heldigvis ikke så lenge :o)) Det har vært en lang dag i dag, og jeg var ikke hjemme før sent på ettermiddagen, så nå er jeg virkelig sliten!!

Ha en fin kveld folkens :o))

#trening #øvelser #smerter #form #behandling #strømmen #storsenter #strømmenstorsenter #telia #kontantkort #samsung #iphone #mobiltelefon #jordbærpikene #lunch #sol #varme #regnvær #torden #rushhoure #mandag #sommer #juni #blogg

10 kommentarer
    1. Det er bra at du ikke hadde altfor vondt etter treningen. Og det høres som en kjempekoselig dag med bestisen din. Håper hun velger iphone jeg 😉

    2. Ja det var litt av hvert av vær i går..ser ut til å bli mer stabilt fint i dag! Herlig med en sånn dag nå… Ha en god ny dag! som kanskje er litt mer avslappende…

    3. Tone: Kroppen har det fint i dag også, ikke noe særlig vondt i det hele tatt :o)) Ja, det ble en fin dag i går, noe det stort sett blir når vi finner på noe sammen :o)) Vi får se om hun syntes iPhone er greit, selv angrer jeg ikke på at jeg byttet :o))

    4. fruensvilje: Hihi, hadde jeg vært ute i det fri, når regnet kom ville jeg garantert blitt klissvåt :o)) Alltid hyggelig å tilbringe dagen sammen med bestisen :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Sola skinner i dag, og himmelen har noen søte små skydotter :o)) Dagen i dag blir ikke så ille den heller, for da skal bestisen, jeg treffe kompis Terje for å spise middag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg