En gammel traver takker for seg

I 8 år har den vært en trofast følgesvenn, som har arbeidet jevnt og trutt uten å klage… Nå har denne arbeidshesten takket for seg, do spaden til kattedoen knakk i to til morran i dag. Jeg fikk den da jeg kjøpte inn den første kattedoen  2009, mens jeg ventet på å hente Ronja og Vinja hjem til Oslo…

Nå må jeg altså kjøpe ny spade, og det er ikke bare bare gitt. For den kan ikke ha for store hull, sånn at det som skal plukkes opp ramler ut igjen. Mange av dem jeg har sett henge i butikken, egner seg ikke til mitt bruk. Som bonus bør den jo være rosa da, hihi!

Jeg fant ikke akkurat den typen jeg ser etter når jeg googlet, men de du ser ovenfor her er noe i nærheten av det jeg er på jakt etter. Må en tur i dyrebutikken om litt, for jeg kan ikke akkurat dra på meg gummihansker å rote i kattedoen hver morgen. Det fungerer det også i nødens stund, men ikke akkurat ideelt.

#dospade #spade #knakkito #brakk #ødelagt #katteprodukter #sensommer #august #mandag #blogg

10 kommentarer
    1. I feel you! Gjorde nettopp helt rent i kattedoen til nye frøkna. Herrefred for noen enorme kattebabler den katta legger fra seg???!!! Fersk kattebais lukter ikke akkurat lavendel og roser, så passer på å spa ut så fort jeg merker noe.

    2. Veronica Rona: O nei, noe parfyme lukter det ikke. Blir jo ikke bedre nÃ¥r de blir eldre heller. I tillegg til at det er to som bruker samme toan her hos meg……

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, det gjør jo ikke det… Det rare er jo at det ikke er mer enn et par dager siden jeg tenkte, at denne spaden har jammen holdt lenge. Skulle ikke ha tenkt det, hihi!! Jeg fikk tak i en ny i dag, men ikke sÃ¥nn jeg ville ha. Den fungerer til jeg fÃ¥r tak i den jeg vil ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg