Ã…rets vinner av Stjernekamp – Adam Douglas

I hele høst har jeg fulgt Stjernekamp på NRK slavisk hver eneste lørdag, og man har jo sin favoritt som man ønsker skal gjøre det bra å vinne. Jeg hadde i utgangspunktet Erlend Bratland som min favoritt, men han ble tidlig stemt ut. Samtidig var det en annen deltager som hadde klart å snike seg inn under huden, og som overtok plassen som min favoritt.

Det var den herlige amerikaneren Adam Douglas, som etter å ha funnet kjærligheten med en norsk jente og flyttet til Norge. Jeg ble bare mer og mer begeistret for ham, og hvor dyktig han var i alle sjangerne. Han synger så fantastisk, og da han gikk til finalen forrige lørdag sto jubelen i taket ;o))

Mer under bildet.

I går var det altså finale, og det sto mellom Adam og Didrik (Solli-Tangen). Begge to sang helt fantastisk, og det var virkelig spennende når det gikk mot slutten av programmet å vinneren skulle kåres. Til min store glede var det Adam som dro hjem seieren, og ble den ultimate entertaineren. En verdig vinner 💖

Nå var han også Bestisens favoritt, og vi hadde fått med oss at han skulle ha konsert i Lillestrøm Kulturhus 3. februar 2018. De billettene måtte vi bare skaffe oss, men da vi leste om konserten var ikke billettene lagt enda. Bestisen har undersøkt hver dag for å se om de var lagt ut. Vi tenkte at det var viktig å skaffe seg billetter så fort som mulig, spesielt hvis han skulle vinne. Nå gjorde han jo det, og billettene ble lagt ut i uken som gikk å vi sikret oss et par. Veldig glad for at vi gjorde det, for iflg Romerike blad så forsvinner de raskt. Gleder meg virkelig til den konserten…

#stjernekamp #musikk #konkurranse #entertainer #adamdouglas #konsert #Lillestrøm #kulturhus #favoritten #blogg

6 kommentarer
    1. Charlotte: Ja så absolutt, og det er klart dere skal være stolte når han vinner. Hihi, du skulle hørt hvordan vi ropte høyt da navnet hans ble ropt opp ;o))

    2. Jeg heiet på ham i går. Jeg syntes Didrik sang bra da han sang opera, men ikke så godt på de to andre sangene. Adam har noe spesielt ved seg, ingen tvil om det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg