Litt satt ut en stund…

Den siste uken har jeg holdt meg langt unna PC’n, for å ikke irritere skulderen min mer enn nødvendig. Jeg klart jo å pådra meg en betennelse i en sene eller muskel for snart 14 dager siden. Smertene kom og gikk mens jeg hadde ferie, men på onsdag i forrige uke forverret det seg ganske betraktelig.

Derfor har jeg ikke gjort mer enn absolutt nødvendig, slik at det skulle begynne og leges igjen. Nå i dag var det heldigvis mye bedre igjen, og jeg slapp å ynke meg mens jeg sto opp. I stedet våknet jeg med feber, og bare en viskende stemme. Dumt det for jeg skulle ha vært på Julemarked ute på Folkemuseet sammen med Bestisen… I stedet ble det en innedag på meg…

Kjedelig at når en plage forsvinner, så dukker en ny en opp med det samme. Det blir liksom ingen pause, men i stedet så kommer det som på et samlebånd… Nå har jeg ikke sittet på baken å syntes synd på meg selv i dag…, men det skriver jeg om i et eget innlegg ;o))

#skulder #smerter #vondter #betennelse #feber #viske #hjemme #inne #julemarked #folkemuseet #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg