Tørre og ømme føtter

Føttene mine har ikke akkurat fått 1. prioritet den siste tiden, og i dag var de både tørre og veldig ømme. Jeg hentet derfor fram det gode gamle fotbadet mitt, som jeg fant nede i kjelleren for et par uker siden. Der hadde det stått i flere år, og var ganske skittent. Lat som jeg er så gjorde jeg det ikke rent da jeg tok det opp, men satte det bare inn i skapet. Derfor hadde jeg en liten jobb å gjøre før jeg kunne pleie mine ømme føtter.

Jeg hadde helt glemt hvor behagelig det var å sette bena ned i varmt vann med litt olje, og lene meg tilbake og bare nyte. Fotbadet mitt har 3 innstillinger, vibrering, vibrering med bobler og bare bobler. Den midterste innstillingen er bare himmelsk, og jeg kjenner hvordan all stress og ømhet i føttene sakte men sikkert slipper.

Jeg skulle ønske at jeg husket hvor jeg hadde kjøpt oljen jeg bruker, men det gjør jeg altså ikke. Fotkremen jeg bruker har jeg kjøpt på apoteket i Sverige, og den er så god. Trekker seg godt inn i huden med en gang. Jeg har brukt den i mange år, og nå tror jeg faktisk at man kan få kjøpt den her hjemme også. Mener jeg så den i en reklame et eller annet sted:

Nå har jeg happy feet, og hadde jeg hatt knær til det ville jeg danset lett bort over gulvet, hihi!!

#fotbehandling #føtter #velbehag #velvære #fotbad #helse #blogg

12 kommentarer
    1. Føttene må man ta vare på. Ikke så lenge side jeg var hos fotpleier og det var godt. Tenker mye på det siden jeg i perioder går veldig mye på asfalt. Ha en fin kveld.

    2. Toini: Jeg pleier jo å gå jevnlig til fotpleie, så da har føttene mine fått den pleien de trengte. Nå er det lenge siden jeg har gått da jeg ikke var fornøyd med salongen. Har funnet en ny, og skal dit om litt over en uke. Derfor er det greit å kunne ordne seg litt selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg