Satisfying…., jeg har blitt helt hekta!

Jeg har blitt helt hekta på videoer av folk som leker med slim (ikke fra kroppen), og kan sitte i evigheter å se på. På Snap er det mange klipp som jeg bare elsker å se igjen og igjen. Det er noe med lyden, og følelsen av å klemme på sånne konsistenser. Jeg elsker jo selv å sitte å kna å dra i sånne ting. 

Du syntes kanskje det er fjollete og barnslig… Kanskje det er det, but who cares det er bare så gøy å se på. Jeg er nok litt barnslig anlagt, hvis jeg skal være helt ærlig, hihi! Legger ved et lite eksempel av Satisfying slime fra YouTube, enjoy ;o))
 


#youtube #vanedannende #hekta #satisfying #slim #slime #blogg

13 kommentarer
    1. 5 Ã¥ringen -mitt barnebarn er ogsÃ¥ en som elsker slikt, men har fÃ¥tt streng beskjed om Ã¥ la være nÃ¥r han er hos meg. Jeg synes det er forferdelig ekkelt og bare griseri…, og han fÃ¥r garantert ingen ting slikt til jul hos meg…:)

    2. maiken: Hehe, jeg er helt enig med deg, det er noe klin… Greit Ã¥ leke med nÃ¥r har underlag pÃ¥ bordet. Selv om jeg elsker Ã¥ se pÃ¥ video-klipp, sÃ¥ er det ikke noe jeg sitter Ã¥ leker meg med pÃ¥ kveldene. Det skjer en sjelden gang ;o))

    3. Satisfying var det for frøkna mi ogsÃ¥ som regelrett skar opp sÃ¥pestykket i en trillion biter, det er en annen greie som ogsÃ¥ florerer pÃ¥ nett, spesielt pÃ¥ Snapchat story’s.
      Du får kjøpe deg slim og leke med det 🙂

    4. Veronica Rona Thomassen: Jeg digger også å se på disse såpestykkene som skjæres i biter, og som de kutter opp og opp igjen ;o)) Du skal ikke se bort fra at jeg kjøper meg en boks å leker meg med. Har forresten oppskrift på hvordan man kan lage en med det man har hjemme ;o))

    5. Ja jeg likte godt Ã¥ holde i det nÃ¥r jeg var ung…men ikke nÃ¥..hater slim og klissete ting…hihih…Er jo bare deilig Ã¥ være litt barnslig da…:-)

    6. Sønnen min på 9 år lagde slim på skolen av 1 del barberskum, 1 del lim som skal røres sammen. Strø litt natron på toppen og rør. Tilsett noen dråper linsevann og rør inn i blandingen. Dette måtte så oppbevares i en plastpose ellers tørket det ut. Vi har også kjøpt slim, men det var mye mer klissete.

    7. Toini: Hihi, jeg syntes fortsatt at det er veldig gøy, men ikke hvis slimet er for klissete. Det bør helst slippe hendene mine. Når man har kommet til min alder, skal man liksom være så voksen å ha styr på alt. Da er det veldig godt å kunne litt barnslig i blandt ;o))

    8. Hanne Beate: Du skal ikke se bort fra at barnet i meg, gjør at jeg prøver meg på å lage et slim selv en gang. Kanskje mest for at det hadde vært gøy å lage det og få det til ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg