Grrrrrrrrrr………

Nå har jeg holdt på i en evighet med å sette sammen klatrestativet til kattene, til ingen nytte!!  Jeg har aldrig hatt noe serlig problemer med å sette sammen flatpakke-møbler, men her måtte jeg bare gi opp.  Når jeg forsøkte å skru i skruene som skal feste bena tok ikke gjengene. De bare gikk rundt, og når de endelig tok så ble de skakke… Jeg prøvde så mange ganger med hver eneste gang havna de feil. Prøvde alle skruehullene for å se om det var bare det ene som var vanskelig, men det var det ikke.  Til slutt løsnet holdet inne i "huset", sånn at bene bare sto å slang.  Nå må jeg bare ta med meg stativet tilbake til butikken, og håpe på at jeg får byttet det!!!!!!!

Det er tydelig at jeg ikke klarer å sette det sammen, så jeg skal spørre de i butikken om de kan hjelpe meg……….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg