Ut pÃ¥ tur…i skogen!!

Kom akkurat inn fra en liten fotosafari i skogen like ved der jeg bor.  Det var ikke noe spesielt fint vær, men jeg tenkte at jeg tar meg en liten tur ut alikevel. Bildene fikk bli som de ble.  De ser jo alltid så fine ut på kamera, men det er desverre ikke helt tilfelle når jeg laster de opp på PC’n… halvparten må slettes for de er ikke i fokus. Sånn var det denne gangen oxo.

Noen av rosene mine er fortsatt still standing, men nå er det ikke lenge før de takker for seg for godt.  De står ganske lunt inne i en krok, så det er vel derfor de holder ut så lenge som de gjør.  I fjor sto en gul sort helt til snøen kom, og jeg klippet den av å tok den inn, hvor den sto en god stund til.

Det er virkelig på hell med høstfargene på trærne, det er ikke mange dager før bladene er borte. Skal man få noen fine høstbilder må man få ut fingeren.

1 kommentar
    1. Nydelige flotte bilder;-) Det er vel ingenting som er bedre enn og ta seg en tur ut i marka og nyte alle skogens farger og rariteter på denne årstiden, flinka!!! Vi er bare noen slabbedasker som bare faker kor sporty vi er, hehehe.. de som kjenner oss ler seg skakk.. hihii

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg