Forkjølelsen er der fortsatt……


Dette er meg i dag……  Jeg kan ikke si at jeg var happy når jeg våknet til morran i dag, og ikke klarte å løfte hodet fra puta uten at verden surret rundt. Var så sikker på at jeg skulle å komme meg på jobben, men desverre gikk ikke det.  Syntes ikke at det var så greit å ringe sjefen for å si at jeg var dårlig igjen. De siste to månedene har jeg hatt 3 omganger med denne.  Jeg må komme meg til legen for en helsjekk, blodprøver å hele pakka…. bare for å være sikker.

Tror egentlig ikke at det er noe unormalt, for jeg har lett for å bli dårlig nå på høsten. Når temperaturen svinger fra – 4C til + 8C i løpet av en dag blir kroppen min i dårlig humør. Den takler dårlig sånne temperaturforandringer. Hadde jeg bare blitt tett i nesa og litt uggen ville det ikke vært så ille. Jeg får kjempehøy feber, og da mener jeg så høy at jeg noen ganger fantaserer.

Var nettopp ute å leste av strømmåleren…., og jeg gruet meg noe vanvittig for at den skulle være høy. :o) Det var den ikke, og det betyr at økonomien i november skulle bli litt lettere enn den har vært…

Ronja ble grisesur på meg i sta….  Hun hadde fått en sånn passe floke bak ved hofta som strammet når jeg kom borti den. Så fort hun så saksa forsvant hun som et skudd…  Jeg fikk tilslutt tak i henne, og holdt henne fast lenge nok til at jeg fikk klippet den vekk. Hun har vært sur på meg i 30 minutter, laget knurrende lyder å ga meg det blikket.  Nå er jeg tydeligvis tilgitt for nå skal hun sitte i fanget og koze, he he :o)

2 kommentarer
    1. Næmmen.. så trasig at du er sjuk, forbaska dritt det der, eg er heldigvis blitt spart for dette i år, (bank i bordet) Håper du kommer deg fort på beina igjen.
      Ler av pusen din som blir sur, hehe mine reagerer på samme måte, hadde meg en kammerunde på den tjukkasen min nett istad, han knurrer og liker bare ikke og bli kamma, hehehe , han har en diger pels og legger store hårdotter igjen på gulvet ,arrg!!! så han må bare kostes med jamne mellomrom.
      Ha en riktig fin dag videre og masse god bedring.

    2. allis: Takk for det…, tror det verste er over for denne gangen :o) Vannrett stilling med lunt pledd, varm te og febernedsettende har gjort susen.

      De som ikke har dyr, sier at dyrene ikke viser følelser… Da skulle de sett det blikket jeg fikk i dag, det viste tydelig hva Ronja syntes om meg da, he he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg