Har sløvet bort hele dagen….

Jeg hadde egentlig ingen spesielle planer for dagen, men trodde vel ikke akkurat at jeg skulle bare sose den bort. Det har jeg altså gjort…, men jeg klager ikke for det har vært deilig å slæppe av å samle krefter og motivasjon til i morgen. Da er det nemlig første dag tilbake på jobben etter hjemmetilværelse siden 22.02.2011.

Det mest anstrengende jeg har gjort i dag var å rydde i veska mi, sånn at den skulle være klar til i morgen. Hadde jeg ikke gjort det nå, ville helt garantert glemt noe… sånn som adgangskortet mitt f.eks. Det hadde ikke vært første gangen det.

Hva fant jeg blant alt rotet?? Jo, sykemeldingen min som jeg skulle ha sendt inn før påske… æsj!!! Litt seint å sutre over det nå, får bare ta den og levere den i morgen istedet.

Mens jeg anstrengte meg med å rydde i veska tok jeg meg et glass med svensk Påskmust. Har hørt så mye om det fra en kollega av meg, som er svensk, og som syntes det er så godt. Det var greit, men jeg tror ikke jeg kjøper det igjen.

Vinja tok livet helt med ro oppe i klatrestativet, og sov sĂĄ godt helt til mammen kom drassende med dette idiotiske kamera igjen. Hun forsto ikke helt hva som var poenget med ĂĄ fĂĄ det opp i snuten, hehehehe!!

Ronja var heller ikke så fornøyd når hun så meg komme med kamera, hehehe!!  Her får hun jo dessuten solen i øynene, og ser enda mer missfornøyd ut enn hun egentlig var, hehehe!!

Neimen, se på den klokka da…  Jedda har helt glemt å spise i dag.. Hmmm, det er kanskje derfor det rumler så kraftig i magen. Da er det bare å hive seg rundt å få satt på litt middag.

Jeg kommer plutselig tilbake :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg