Hentet de nye brillene hos Brilleland i gÃ¥r….

Det kom melding fra Brilleland om torsdagskvelden at brillene mine var kommet, men jeg var ikke sikker på om jeg fikk hentet dem i går siden jeg skulle ut å spise middag…. men det fikk jeg vøttø.

Her sitter jedda med de nye brillene, sjekk ut den morras-sveisen… Med første øyekast så ser de nye kanskje like ut som de gamle, men de har en annen farge. Innfatningen foran er lilla med ganske breie stenger. De gamle brillene var lys burgunder med en lilla kant og smale stenger. Begge brillene skifter til solbrille når det er sterk lys, mens de gamle ble brune så blir disse grå.

Med de nye kan jeg faktisk lese det jeg sitter å skriver her, men det kunne jeg ikke med de gamle. Da var jeg nødt til å finne frem lesebrillene mine for å se noe i det hele tatt. Var tydlig at jeg trengte nye SJÅGLAS!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg