Er det ikke meningen at man skal bli bedre?

Helt siden jeg var hos fysio på fredagen, har skulderen og armen min vært vond. Det har strammet veldig i muskler og sener, som igjen har gjort hånden min nummen. Det er så slitsomt, for jeg har ikke ordentlig grep når jeg holder noe. Jeg f.eks ikke holde kaffekoppen i venstre hånd, for da misteren jeg den. Jeg trodde at det kunne være pga behandlingen på fredag, men når jeg nevnte det for Jan Vidar trodde han ikke at det var sansynlig….

Muskulær revmatisme

Han mener at det er mer sannsynlig at jeg har en muskulær revmatisme, for jeg får tilstadighet voldsomme smerter på forskjellige steder uten at jeg har påvirket det på noen måte. Det merket jeg veldig godt da Jan Vidar begynte med å trykke på forskjellige steder rundt skulder. Smerten bare skar igjennom kroppen, og jeg kunne ikke ligge stille. Nå noen timer etterpå er hele skulderen blitt ganske stiv og fryktelig vond :o((

Deprimerende

Det er ikke fritt for at jeg blir litt deppa når formen går den gærne veien i stedet for fremover…. Nå er det en viledag før jeg skal tilbake igjen for mer behandling til onsdagen. Akkurat nå gruer jeg meg faktisk til det, for hvis det er like vondt på da så blir det ikke noen behagelig opplevelse…

Noe mer triveligere…. Jeg satt å så på et dyreprogram på NRK, og plutselig ble jeg oppmerksom på Ronja. Hun lå i utgangspunktet å sov på klatrestativet, men våknet da de fire ulvevalpene lagde lyder. Plutselig ble hun veldig interressert, og satt seg opp… mellomlandet på meg for så å sette seg på bordet hvor hun kunne se bedre. Der satt hun med kulerunde øyne å fulgte med på dyrene, og alle sammen var tydeligvis like spennende å se på, hehehe!!

Det blir nok en tidlig kveld for meg i dag…., sliten etter behandlingen + at jeg sov veldig lite i natt. 

2 kommentarer
    1. Marit: Jeg har sovet som en drøm, men for Ã¥ være pÃ¥ den sikre siden tok jeg litt hjelpemiddler :o)) Ã…, du har helt rett…, helgen er snart her igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg