Skriiiiiiiiiik, jeg forsov meg igjen…….

Panikken spredde seg i hele kroppen da jeg plutselig våknet av at det var så lyst i rommet… Med et skrik hoppa jeg ut av senga, da jeg forsto at jeg hadde klart å forsove meg storveis…, sukk på en mandag av alle ting.


Hadde dette vært en vanlig mandag så ville det ha vært krise, for jeg hadde kommet så fryktelig seint på jobben. Nå er det ikke en vanlig mandag, men første dag i vinterferieuka… Det vil jo si at flesteparten av de som vanligvis sitter i bilkø sammen med meg ikke er der :o)) Jeg var på jobb i løpet av NO TIME, og rusla inn døra 08:35. Det er slettes ikke så ille det, hehehe!!


Jeg ble spurt i går hvordan formen var, om jeg var frisk!! Ja da svarte jeg, frisk, rask og rørete eller noe sånt…. Det tok ikke så mange timene innen jeg måtte revudrere den uttalelsen :o(( Mens jeg satt å kozte meg med kaffe og fastelavens boller, kjente jeg at nesa begynte å sildre og jeg var skikkelig varm i kroppen. Sjekket tempen, og jo da den var på rask oppadgående den.. Årsaken til svingning i kroppstemperaturen og den rennende nesten er nok at damen her satt litt lenge ute på balkongen i går med litt for lite klær på. Jeg er på jobb, og der må jeg prøve å holde meg for vi er ikke så mange som vi skulle ha vært… No 1har en feridag, No 2 er sjukemeldt, og No 3 har fri pga plutselig sykt familiemedlem.

Nei folkens, arbeidet kaller… Jeg må være litt produktiv en stund fremover, blogges!!

Ha en fortsatt fin mandag, om du er på jobb eller har vinterferie :o))

2 kommentarer
    1. Nå må du rett og slett skjerpe deg før du får sparken! ;o) Uff, sånn bråstart på dagen er ikke helt bra. Håper formen er bedre og at dagen din blir fin.

    2. Marit: Hehehe, vi har flexitid til 09:00, så jeg tror nok at det er greit :o)) Med litt Ibux og masse varm kaffe, skal jeg nok komme meg igjennom dagen skal du se :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg