Rundt kvartalet

I lunchen i dag måtte jeg bare ut for, jeg følte meg helt varm i knollen av feberen, og da var det godt å få lufta seg litt. Huden min er iskald, mens under er det som en vulkan….

Sola skinte og det var godt å være ute litt. Knipset noen bilder i samme slengen. Oslo Domkirke ble litt mørk gitt pga lyset.

Rundt ved Kirkeristen er det alltid mye trafikk, med busser og trikker som dundrer for bi. Et under at ingen blir kjørt ned egentlig.

I en butikk i Storgata så jeg denne morsomme veska. Jeg kjøpte den selvsagt ikke, kanskje ikke helt min stil, he he. Tror den skal forestille en ku eller en okse!

Jeg hadde ikke lyst til å gå inn igjen da runden var ferdig, men det hadde neppe vært noe serlig populært om jeg skulle gå rundt i Oslo’s gater å reke i flere timer. Dessuten hadde jeg en del jobb å ta tak i.

Om ca 30 minutter er arbeidsdagen definitivt over for i dag, og det skal bli godt å komme seg hjem. Må pleie feberen min litt i kveld kjenner jeg, sånn at jeg blir av med den så fort som mulig.

Ha en fortsatt fin ettermiddag.

2 kommentarer
    1. Næmmen!!!! Er du blitt sjuk du og. nai nai nai… kom deg under dyna og bli der til du er frisk igjen.
      Det er jo ikke snøfilla hos dere!!!!!!! Heeeeldige!!!!! er muss!!! kjenner grønnfargen i kinna!!!!
      klem fra nordpolen!!!!! hjæææælp.. det er litt solskinn inn i stua våres nå, ka skjeeer!!! er det farlig mon tro??

    2. Allis: Nei, her nede i Oslogryta er det omtrent ikke en snøflekk igjen. Oppe hos meg pÃ¥ de stormfulle høyder er det nok litt mer. MÃ¥tte bare vÃ¥ren stÃ¥ pÃ¥ og ta over mer og mer, for nÃ¥ er vi lei snøen…. vel, iallefall jeg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg