I dag ble Ann-Christin feiret……

I flere måneder har vi “girlsa” i avdelingen planlagt og laget gaver til Ann-Christin, som fylte 60 år på søndagen. Det har ikke vært så enkelt, for damen har hatt følehornene ute hele tiden. Så fort hun gikk vekk fra plassen sin, stakk vi hodene sammen, og det var et under at hun ikke oppdaget noe…..


Nå som Ann-Christin har fått gavene sine, kan jeg publisere maleriet/tegningen som jeg lagde av oss “girlsa”. Bursdagsjenta er skjønnheten i midten med svart hår :o)) Jeg har aldrig gjort noe sånt før, og var veldig spent på hva responsen ble… Tror ikke at jeg har fått så mye ros og berøm før :o)) Selv er jeg så kritisk til alt jeg lager, og blir aldrig helt fornøyd med det…, finner alltid ting som jeg ville ha gjort anderledes.

Siden mandag har jeg helhjerta gått inn for å spise mindre og sunnere, og jeg har oxo gått ned et par kilo. Derfor var jeg litt bekymret for at Bente hadde handla inn en stor og usunn bløtekake til feiringen, men til min lettelse var det en deilig kanelkringle so sto på bordet :o)) Jeg tok bare et lite stykke…., selv om jeg hadde lyst på mere.


Vinja har funnet en ny favorittplass om morran… Hun skal ligge ved siden av meg når jeg kler på meg fjeset mitt, og så skal hun jo prøve alle remedjene mine oxo, hehehe! Etterpå skal hun leke med sykkene mine, og da må jeg passe på sånn at hun ikke stikker avgårde med det. Noe hun innimellom klarer, og da blir det en vill jakt igjennom heimen til jeg får tak i de igjen, hehehe.

Sov dårlig i natt, og hadde egentlig planlagt å legge meg tidlig i dag…. Det har jo allerede gått i vasken ser jeg, for klokka nermer seg 23.30 med raske skritt… Blir vel litt trøtt i morgen igjen da tenker jeg, ikke noe nytt ved det egentlig!!

4 kommentarer
    1. WOW!!!!! NĂĄ vart eg imponert!!! Den tegningen var jo helt knall, dette mĂĄ du fortsette med, legger inn en bestilling pĂĄ et kattemaleri eg. hihi..
      Pusekatten vet og finne den beste plassen for og fĂĄ fullt utbytte av oppmerksomheten.
      Ha en strĂĄlende flott dag videre

    2. synnovesyr: Tusen takk :o)) Har alltid likt ĂĄ tegne, men de siste ĂĄrene har nok det havnet litt i glemmeboka… Kanskje jeg skulle ta det opp igjen :o))

    3. Allis: Takk Allis :o)) Før tegnet jeg hver dag og i timevis, nĂĄ har jeg vanskligheter med ĂĄ komme i gang. NĂĄ mĂĄ jeg “liksom” komme i en spesiell stemning før jeg fĂĄr til noe… Kunne faktisk vært gøy ĂĄ lære mer om maling, for det var gøy… Kanskje jeg skal melde meg pĂĄ kurs, hmmm… det var en ide :o))

      Hehehe, Vinja skal alltid være med mammen sin og undersøke alt hun driver med :o))

      Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg