Det kom en pakke i posten….

I helga begynte det å minke på kaffebeholdningen i skapet, og det var på tide å øke beholdningen igjen. Så sent på søndagskvelden var jeg inne på Dolce Gusto og betilte 12 bokser med mine favoritter. Caffe Grande Intenso, Aroma, Lungo og Caffé Americano :o))
 

Da jeg fikk kaffemaskinen min ble det skrytt opp i skyene at det skulle være så enkelt å få tak i kaffe til den i matbutikkene. Nå har jeg hatt den i litt over 1 år, og det stemmer ikke i det hele tatt.. De tar inn bare noen få kaffesorter som jeg ikke liker, men Latte o.l. flyter det over med. Jeg syntes oxo at det er godt, men ikke den hjemmelagede…

Heldigvis er det kjempeenkelt å bestille på nettet, og de er veldig raske med å sende det ut… Så all ære til dem for det :o))

Når jeg begynte å pakke ut kaffen kom Ronja med en gang…. Hun måtte jo følge med på hva jeg driver med, dessuten så syntes hun at det det lukter veldig godt av kaffen :o))

4 kommentarer
    1. Jeg synes det er så spennende med pakker i posten, ja selv om jeg vet hva som er i 🙂 Synes det lyser opp hverdagen, og er en avveksling fra regninger :((
      Nydelig kaffe det der 🙂 …og søt pus <3

    2. Aha så lurt. Min mor har og dette problemet med å få kaffisorter til sin maskin. Eg er ikke så moderne eg, har bare den gode gamle kaffitrakteren og den liker best friele kaffien.. hihihi
      “goe” pusen som ligger der og følger med 😉
      Ha en fin fin kveld videre

    3. liveterno: Huff ja, regninger er det i allefall nok av :o)) For meg en en god kopp kaffe Ã¥ starte dagen med noe av det viktigste som finnes… Den vi fÃ¥r pÃ¥ jobben er nemlig ikke noe Ã¥ rope hurra for :o))

    4. Allis: Det er godt vi har nettet, sÃ¥nn at man kan fÃ¥ tak i kaffen der… Det koster det samme der som i butikkene… Hva gjør moren din? Hehehe, lille runde Ronja er blitt en ordentlig mammadalt. Hun flyr rundt Ã¥ lage smÃ¥ kozelyder og dilter etter meg, hehehe!!

      Ha en fortsatt fin kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg