Nygammel bil til Nestenblondina i dag :o))

Når denne dama “bare skal se på”, så betyr det egentlig at hun skal kjøpe noe, hihihih!! I dag var intet unntak vettu… Etter å ha vært hos frisørdamen dro jeg ned på Røhne og Selmer på Ensjø, hvor jeg kikket rundt på bruktbiler, for ny hadde jeg definitivt ikke råd til… Der sto plutselig underverket foran øynene på meg, og jeg falt pladdask. En 2012 modell Ford Focus Trend Sport i Candy Red… Det var en stasjonsvogn, noe jeg egentlig ikke hadde tenkt på. Pyttsan tenkte jeg å rusla inn for å hente nøkkelen, for bilen måtte jo prøvekjøres.


Jeg fikk låne bilen for ca 30 minutter, men så lenge kunne jeg dessverre ikke kjøre… Det var nesten ikke besin på tanken, noe jeg oppdaget etter å kjørt et stykke, og da endte det opp med at jeg tok med meg bilen hjem. Den var en drøm å kjøre, og jeg satt utrolig godt i setene :o)) Bilen har så mange nye finesser som jeg ikke har på den gamle, så dette blir morro!!

Da jeg kom tilbake til Ensjø hadde jeg bestemt meg for å kjøpe bilen, forutsatt at jeg fikk nok for den gamle og at jeg fikk en nedbetalingsavtale over 8 eller 9 år. Det gikk selvsagt i boks, og vi satte oss ned for å skrive kontrakt… Det var da selgeren oppdaget at en annen selger allerede hadde solgt bilen uten å gi beskjed, og flyttet bilen. Jeg kan si at det var interressant å sitte å hører på samtalen mellom de to selgerne, selv om det betydde at jeg ikke fikk den bilen jeg hadde prøvekjørt… Nå hadde det seg sånn at de derimot hadde en tilsvarende 5 dørers kombi, som jeg i utgangspunktet hadde lyst på… Da ble det bil alikevel… Den jeg endte opp med hadde samme utstyrspakken + at den hadde soltak :o))

Jeg får bilen på torsdag, så da har jeg tenkt til å ta meg en fridag… Gleder meg noe vanvittig :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg