Tattoo…NyGammel…!!!

Veldig lenge har jeg gått rundt å syntes min aller første tattoo var litt kjedelig, og jeg ville legg til noe rundt om for å gjøre mer ut av den… I dag var jeg altså hos Crazy Needle å fikk det gjort. Jeg var ikke ute etter en tatto med rette kanter og stilren, nei jeg ville ha noe rustic men samtidig enkelt. Artisten hadde fått frie tøyler til å gjøre det han ville etter noen enkle instruksjoner, men jeg ville ha et enkelt pentagram på toppen.


Sånn så altså armen ut før han begynte å jobbe med den.. Min aller første tattis, som kanskje ikke var så gjennomtenkt akkurat. Jeg plukket stt den gangen å bladde igjennom en haug med bøker, uten egentlig å vite hva jeg ville ha. Tilslutt fant jeg denne dolken omgitt av en rose som jeg valgt. Jeg ar engstelig for at den skulle bli for stor, og derfor ble den i minste laget….


Dette ble resultatet etter at han va ferdig… Det nye virker veldig sterk nå siden de er ferske, men ettersom de gror kommer de til å sette seg mer i huden å bli svakere. Det er sikkert mange som syntes det er litt merkelig, og at pentagrammet på toppen ikke er noe fint… Kunne jo ha valgt et som hadde mer fastere kanter, men jeg hadde lyst på et som så ut som om det var blitt tegnet rett på huden. Syntes at artisten gjorde en fin jobb… Når det er sagt kan det godt hende at jeg gjør mer med den på et senere tidspunkt :o))

Han hadde tegnet en Old School ugle, som han spurte om jeg kunne tenke meg på overarmen.. Den var rålekker, og jeg kunne godt tenke meg den. Så i slutten av august i ferien min skal vi begynne på den. Den blir ganske stor, så jeg må nok ha to sittinger for å få den ferdig. Kjenner at jeg gleder meg allerede nå :o))

Armen min har vært plastet hele dagen, men nå skal jeg snart ta den av… Vaske tattisen, og smøre den inn med Helosan. Det skal bli deilig å få luft på armen igjen, for det er ganske så klamt å gå rundt med plast på armen hele dagen.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld/natt :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg