Lunch i Almenningen….

Det er sånn en hektisk dag her på jobben med møter, og forskjellige ting som må være ferdig før jeg går i dag… Av den grunn gadd jeg ikke å gå ut, mens tok en baguett i Almenningen… Kunne selvsagt ha spist på plassen min, men da hadde sett litt dumt ut at jg satt på bloggen eller Face!!

I det jeg skulle gå å legge meg i går, hørte jeg at det var mye springing i oppgangen… Det ringte på dørklokka hos naboen, som jeg trodde var på hytta, men nei da. Som den nysgjerrige sjelen jeg er så måtte jeg ort i kikkhullet å se hva som foregikk. Hos naboen sto døra åpen, og utenfor oppgangen sto ambulansen parkert. Ikke lenge etter så jeg to ambulansemenn hjelpe naboen (han) ned trappa og på båra. Jeg lurte jo fælt på hva som hadde skjedd med han, og tidligere i dag klarte jeg ikke å la være lenger… Jeg ringte til dem for å bli oppdatert… Det viste seg at han hadde fått sånne smerter i begge bena og oppover mot korsryggen, og etter de svarene de hadde fåt på prøvene var det en blodpropp som var syndebukken. De må gjøre noen inngrep for å ordne noen årer. Håper nå inderlig at de gjør noe med en gang mens de har han der….

Etter jobben i dag har jeg tenkt meg en tur opp på Lambertseter Senter for å se på klatrestativ til kattene i dyrebutikken. De har nemlig stativ fra Kattens no 1, som har veldig solide ting, som man oxo kan kjøpe løse deler til når noe ryker. Har forsøkt å se på nettet, men jeg syntes at det er vanskelig å forestille seg hvordan de blir hjemme uten å ha sett dem “live” Pusene bruker klatrestativet sitt hver dag, og sånn ser det ut oxo… Det er så slitt at det er på tide at de får et nytt et.

Akkurat nå var det egentlig ikke noe behagelig å sitte i Almenningen, for det var noen som sto rett ved siden av meg å skravla så høyt at jeg ble nesten litt stressa. Vanligvis pleier ikke folk å prate så høyt når de oppholder seg her, og da er det veldig behagelig å sitte hente seg inn igjen… Siden det er et rom for alle, kan jeg ikke godt be dem om å holde munn heller, hehehehe!!! Lunchpausa mi er snart over alikevel….

Ha en strålende dag videre, uansett hva du skal gjøre i dag :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg