Klar, ferdig, gå!!!

…… å jakten er i gang!!! Nok en gang hadde klart å legge laderen til speilreflekskamera på et veldig lurt sted, vel jeg syntes i allefall det den gangen. Jeg var derimot ikke like sikker da jeg fløy rundt her rød i ansiktet og med håret til alle kanter å lette. Alle skaper og skuffer ble gjennomsøkt, ikke en gang, ikke to ganger men hele tre ganger uten at den forbaskede laderen dukket opp. Til sist var jeg så forbanna at det var så vidt jeg ikke kokte over… Hadde jeg vært en dampkoker hadde jeg gått i lufta med et brak……


Tilslutt dumpet jeg ned ved skrivebordet mitt, og mer eller mindre freste ut i luften…. Pusene hadde jo diltet etter meg mens jeg lette, for det var jo spennende for dem når alt i skuffer og skaper kom ut… De så på det som en lek, hihihi…!! Jeg bøyde meg ned for å stryke en av pusene over ryggen, og da vettu kom jeg til å titte opp på skuffeseksjonen som står under skrivebordet…. Hva var det som lå der å ikke sa noen ting? Jo laderen selvfølgelig, puh!! Når batteriet er ferdigladet, så må jeg nok finne et annet sted å legge laderen sånn at jeg slippe å endevende huset neste gang….

Nabofruen var innom meg i sta rett fra sykebesøk… De viste fortsatt ikke helt hva det var som var årsaken til at mannen hennes hadde så store smerter i ben, sete og korsryggen. For å finne det ut hadde de tatt en masse prøver, som de ikke hadde fått noe svar på enda. Formen var tilbake til normalen igjen, og han trodde selv at han skulle få komme hjem til helgen, og det får han nok oxo for de vil jo helst ikke ha folk inne da… Det husker jeg godt fra faren min lå på sjukehuset i mange omganger… Han fikk alltid komme hjem på perm i helgene.  Det har blitt mye på dem nå den siste tiden, siden eldste datteren var inne å ble operert for brystkreft for litt siden. Nå om noen dager skal hun begynne med cellegift…. 


Pusene holder på ute i entreen…, de driver med kveldstrimmen sin!! Det går ut på å herje mest mulig med det lille klatrestativet, og det er et under at de ikke har klort det i stykker allerede. Foreløpig holder det stand mot skarpe katteklør, hehehe!! Det hender det går så heftig for seg at hele stativet går over ende, og da skvetter de unna for en liten stund… Så er de tilbake igjen for fult :o))

Jeg sov så utrolig dårlig i natt, og nå er det så vidt jeg klarer å holde øynene åpne… Tenker at det ikke blir så lenge før jeg tar kvelden!!

2 kommentarer
    1. HÃ¥per du fikk sove bedre i natt.
      Ladere og andre duppedingser, som normalt har sin faste plass her, er vi stadig på leting etter. Merkelige greier. Vi er begge så enige i at de skal ligge samlet i en skuff når de ikke er i bruk .. men tror du det hjelper noe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg