“Pologenser”

Klokka 8 møtte jeg opp hos Røhne Selmer og avleverte bilen min for reparasjon…. Jeg måtte fylle ut et skjema med noen personlige detaljer før jeg fikk lånebilen, hehehe Bil og bil fru blom!!! De kunne ikke ha funnet noe mindre enn en WW POLO… Nå er jeg ingen slank liten vever dame, men en stor dame med lange ben og den som hadde kjørt bilen dit var tydelig et knøttlite menneske. Det var så vidt jeg klarte å skvise meg inn bak rattet, men selv når setet var justert etter alle kunstens regler satt jeg ikke så veldig godt… Min egen bil er ferdig på mandag, og jeg gleder meg allerede nå til å få den igjen… savner den, snufs..


Jeg skrev på Face at det føltes nesten som om jeg kledde på meg bilen, og da fikk den automatisk navnet POLOGENSER, hehehe…. Sist gang jeg hadde den følelsen i en bil, var når jeg hadde kjøpt meg en flunkende ny Opel Astra for en god del år siden. Jeg angra nesten med en gang jeg fikk den, og hadde den ikke spesielt lenge heller… Etter det har jeg alltid sørget for at de bilene jeg har kjøpt har vært gode og romslige :o))


Mens jeg holdt på å lage middag til megselv i dag, fant jeg frem rene makopper til pusene… Ronja var ikke sein om å hoppe opp på benken å satt å så på meg med et anklagende blikk, og mente nok at det var mer riktig at hun fikk mat først. Sånn er det ikke her i heimen, først blir menneskematen laget og så får pusene. Det ble kylling og barracuda på dem i dag, men det er ikke helt favoritten deres. De spiser litt av det med en gang jeg tar det opp i matkoppene deres, men så står det der til det er tørt… så går de å snuser litt på det og kanskje spiser litt av det….


Etter middagen lå Vinja rett ut på gulvet en evighet å strakk seg, og gjorde seg til for at jeg skulle ta et fint bilde av henne… Helt plutselig var det greit at jeg knipset bilder av henne, og hun lå nesten å poserte :o)) Godjenta til mamman sin det tenker jeg :o))

Noe som ikke er så veldig morsomt er at venstre skulder har blitt betent igjen, og denne gangen har jeg ikke gjort noe for å provosere det frem en gang. Det begynte å murre for et par dager siden, men jeg trodde at det skulle gli over igjen, but nooooo!! I dag er skuldren stiv å fryktelig vond, og jeg nesten gruer meg til å måtte gjøre den minste bevegelse. Det er bare å finne frem glasset med betennelseshemmende piller igjen, og håpe på at det går over ganske fort.

Nå skal jeg ta med meg den vonde armen min å hoppe i senga, kjenner at jeg trenger det nå… GOD NATT!!

2 kommentarer
    1. I gode og onde dager!: Ja det er noe hærk, men heldigvis får jeg min egen tilbake rett over helgen :o)) Skulderen har nok forverret seg, så det blir nok hjemmetilværelse et par dager :o((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg