Ny Samsung Galaxy S II – Pink…..

Bestemte meg for å oppgradere ekstra mobilen min, som jeg har TELE2 abonnement på i dag… De solgte nemlig Samsung Galaxy SII til 1,-, men det gikk ikke det gitt :o(( Bindingstiden på abonnementet mitt går ikke ut før 7. september, og jeg betaler ikke full pris for å få den.


Ca 7. juli får de telefonen i Pink, og det fikk jeg litt lyst på… Nå får jeg bare håpe på at de har det samme tilbudet når bindingstiden min utgår!!!! Har et par venninner som har TELE2, og vi har alle familie og venner abonnement så jeg kommer til å bruke det mer når vi snakker sammen. Vi prater ikke bare noen minutter når vi først setter i gang, nei da, det blir fort en time å noen ganger over det oxo. Har munndiaré alle sammen, hehehe!!


Frk. Vinja lå i vinduskarmen å kozte seg tidligere i dag…. Hun skal jo alltid være med når jeg driver med noe, og da satt jeg ved kjøkkenbordet med en stabel med blader og aviser som jeg gjennomgikk og kastet. Dette var spennende, og hun måtte se om det var noe hun ville ha… Å, leke med :o)) Alltid gøy å rive i stykker papir å strø utover hele gulvet, hehehe!!

Været er ganske skiftende i dag… Det går fra overskyet til sol, og så tilbake til overskyet igjen. Det blåser oxo ganske friskt ute, så det ville ikke forundre meg om vi blir beæret med en regnskur eller to i løpet av ettermiddagen og kvelden. 

Skulderen min er ikke sånn veldig samarbeidsvillig i dag, og nå har den andre begynte å krangle litt oxo… Det har blitt litt mye på den høyre for å avlaste den venstre litt, og det går en stund men så vil ikke den være med mer… Jeg får bare ta å skjerpe meg, så jeg ikke ender opp med to vonde skuldre, for det holder mer enn nok med en… BASTA!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg