Nestenblondina i farta…..

Skulle bare en tur til frisørdama å fixe ettervekst og legge noen striper og så hjem igjen for å pusse alle 17 vinduene mine, men heldivis så fikk jeg et bedre tilbud som ikke kunne motstå, hehehe!!!


Har du sett noe så nydelig… NOT!! Man blir ikke mye lekker etter at frisørdama trer på plasthetta og knyter stramt til. Man føler det som tiden er skrudd tilbake til 60-tallet hvor skautet ble hyppig brukt oppå krøllspennene, hehe!! 


Noen fotomodell er man jo ikke, men resultatet ble da ikke så ille vel :o)) Oj, så blank jeg var i huden, har vist glemt å pudre før bildet ble tatt, hehehe. Det å gå til frisørdama er ren nytelse syntes jeg, spesielt når fargen skal skylles ut og håret skal vaskes. Tina nesten masserer hodebunnen og er man litt stressa så forsvinner det som dugg for solen. I dag var en sånn dag hvor hodemassasjen var helt himmelsk.

Meningen var jo at jeg skulle pusse vinduer i dag, og da hadde jeg avtalt med Anne at hun skulle å være tilstede… Det der høres sikkert veldig rart ut, men når jeg skal pusse vinduene på balkongen så må jeg ha noen der. De er nemlig så tunge disse vinduene, og innimellom hopper de ut av sporet hvis jeg ikke klarer å presse de godt nok bakover når jeg skyver dem. Skjer det, har jeg ikke sjangs til å få de på plass igjen alene. Når jeg ringte Anne etter at jeg var ferdig hos friserdama så var hun på Europris like i nærheten så jeg dro ned dit. Da bestemte vi at vi heller skulle ta oss en shoppingdag :o))


Første stopp ble Tveita, og da måtte vi jo innom Black Design… Jeg hadde helt glemt at noen fortalte meg at de hadde åpnet der nede, og de hadde så mye fint der nede men jeg klarte da å komme ut av butikken uten å kjøpe noe… Slå den, hehehe!! Traff en gammel skolevinne Eva der, som prater like mye som meg… Hva skjer det, jo ble stående å skravle en evighet, hehehe!!


Det finnes jo “noen” klesbutikker” på Tveita senteret, og jeg er helt sikker på at vi feide igjennom absolutt alle sammen… Vi brukte god tid å plukket på nesten hvert eneste plagg i hver av butikkene, så når vi var ferdig med den siste var vi både slitne og ganske sultne. Det tar jammen på å shoppe, puh!!


Ikke alltid like lett å finne bord på lørdagene, men klokka begynte å bli litt mange så da hadde de fleste begynte å trekke hjemover. Etter at vi hadde spist et deilig karbonadesmørbrød, ble vi veldig usosiale en god stund, da vi plukket frem hver vår telefon å knappet…. Jeg så noen av den eldre garden satt å glante der vi satt med hver vår telefon, hehehe!!




Når kroppen var vilt og kaffen drukket opp stakk vi innom Glitter, for “BARE Å KIKKE” og med det samme så jeg ingenting jeg hadde lyst på, men…. Ved litt nermere ettersyn så hadde de i grunnen ganske mye fint, og jeg gikk ut av butikken med en pose og nesten 500,- mindre på bankkontoen…

Jeg kjørte Anne hjem til Lørenskog, og bestemte vi at vi skulle dra innom Lørenskog Storsenter for Anne skulle ha seg en paiform i silikon…. Når vi kom dit så hadde de ikke det, men en som var enda finere i metall hvor bunnen var løs. Veldig praktisk når paien skal ut av formen. Den jeg har selv er i glass og veldig tung, så jeg endte opp med å kjøpe en selv oxo + litt annet til kjøkkenet. Vi endte jo selvsagt på Black Design igjen og da kom jeg ikke UT av butikken uten å kjøpe noe. Jeg endte opp med to svarte lysestaker til veggen + glass til, bilde kommer i morgen. Etter det var shoppingdagen over, og bankkontoen dessidert blitt slankere.

Kvelden er kommet og Nestenblondina har sunket langt ned i godstolen for ĂĄ se pĂĄ den alltid sĂĄ kjekke Harrison Ford i Indiana Jones: Jakten pĂĄ den forsvunnede skatten :o))

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg