Mandag, men egentlig onsdag!

I dag har jeg følelsen av at det er mandag siden jeg ikke har vært på jobb før i dag. En behagelig følelse å vite at det blir en kort uke, siden formen ikke er helt på topp. Jeg våknet med feber i dag oxo, men den var jo ikke så høy som de andre dagene.

Ute er det et skikkelig grisevær…. Noen har nok åpnet krana og glemt å skru den igjen etter seg. Orket ikke tanken på å gå ut i lunchen, så det ble matpakke foran pc’n og avislesning i stedet.

Når jeg kommer hjem skal jeg ringe min biologiske mor å gratulere med dagen. Hun fyller 69 år i såg. Jeg hadde jo håpet at hun kanskje ville ringe meg igjen,etter at jeg ringte henne for litt siden. Det har ikke skjedd…..

Ha en fortsatt fin onsdag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg