Ikke helt pÃ¥ topp….

Nå sitter jeg godt innpakket i to pledd og fryser så jeg hakker tenner… Kroppen verker så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sitte for at det ikke skal gjøre vondt. Jeg burde jo vite bedre enn å styre så fælt etter å ha hatt omgangsjuke, men jeg syntes nok at formen ikke var så ille i dag morges. Etter som dagen har gått, og jeg har ryddet, vasket og skuret har jeg blitt mer og mer sliten og stiv i kroppen. Jeg vet det høres ut som sutring, men kroppen har virkelig slått seg vrang i kveld og jeg tenker med skrekk på hvordan den vil være i morgen….

Litt tidlig kanskje, men det blir nok ikke så veldig lenge før jeg kryper opp i senga… Nesten gleder meg litt kjenner jeg, dels for at det skal blir godt å vile kroppen og sove litt pluss at det ligger på rent sengetøy. Ingenting er som å legge seg når det er nytt på senga, det lukter så godt å jeg tror jammen at jeg sover litt bedre oxo, hehehe. Akkurat det er vel bare innbildning :o)) 

Når jeg sitter å ser meg omkring i heimen så må jeg jo si at jeg fornøyd med resultatet… Det er ryddig og rent og omtrent rensket for kattehår…, enn så lenge!! Det eneste som mangler nå, den første dagen i desember, er at det begynner å snø… Lette fine og store snøfnugg :o))

4 kommentarer
    1. Tove: Kroppen er ikke så stiv og vond i dag, men jeg våknet opp med feber som nok er en reaksjon etter omgangsjuken og gårsdagens jobbing. Det verste er nok over til i morgen tenker jeg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg