For en bunke, puh!

At det er mye regninger i januar er jeg jo fullstendig klart over, men det endrer ikke at jeg blir like frustrert og oppgitt over å betale dem. Det som kanskje frustrerer enda mer er det beløpet som står igjen på bankkontoen når jeg er ferdig….., ikke mye å rope hurra for det nei!

Nå har ikke jeg handlet meg til fant før jul, så jeg skal nok klare meg ganske bra til neste lønning. Det blir derimot noen begrensninger på hva jeg kan foreta meg, men det går greit. Mange ting man kan gjøre og være med på som ikke koster noe, eller som ikke koster så veldig mye. Så får jeg heller unne seg litt mer når økonomien blir romsligere om en stund :o))

Alle månedlige regninger kommer nå i nettbanken, bortsett fra en… Det er garasjeleien min fra OBOS som jeg faktisk ringte til dem om i november for å få lagt inn sammen med husleien, men det har de ikke klart å få til. I løpet av noe uker sender de ut nye manuelle fakturaer for 6 måneder, og da hadde det vært greit å få orden på det. Jeg må ringe dem på mandag igjen å ta en prat, sånn at jeg slipper de manuelle fakturaene!!

7 kommentarer
    1. Det var en som sa til meg en gang at hun betalte sine regninger med glede for det betydde at hun hadde noe å betale med. Hehe, ikke så dumt fokusert. Jeg er veldig takknnemlig for at vi har mye bedre råd nå. Når jeg valgte å være hjemme men ungene, vi hadde opptil 15% rente på nytt hus og en inntekt. Nei, de årene vil jeg ikke ha igjen. Det er så deilig å slippe å uroe seg for om man har nok til mat til neste lønn. De som sier at penger ikke betyr noe, de har ikke prøvd å leve uten:)

    2. Mariann Sæther Tokle: Jeg var en av dem med veldig dårlig råd for et par år siden, og det var så slitsomt. Regningene ble betalt, men det var omtrent ikke igjen noen ting til mat. Jeg greide det, men ikke festlig.

      Kommer nok aldri til å betale regninger med glede, men at jeg har noe å betale dem med er selvsagt en glede å lettelse :o))

    3. Kjerstigraphy: Jeg kunne godt ha tenkt meg Ã¥ spre de utover, men er redd de som sender dem ikke er med pÃ¥ den!! Hadde veldig dÃ¥rlig rÃ¥d for et par Ã¥r siden, og jeg ble en mester pÃ¥ Ã¥ finne ting Ã¥ være med pÃ¥ som ikke kostet noe… Riktig kozelig ble det oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg