God formiddag folkens

Nok en strÄlende dag her i Oslo, og himmelen er knallblÄ Ä om ikke lenge kommer sola for Ä varme opp balkongen min. Det blÄser litt ute kan jeg se, sÄ det er nok ikke sÄ varmt ut som det kanskje virker. Med en god varm jakke pÄ sÄ er vel det overkommelig kan jeg tenke meg :o))

Tok meg god tid ved forkostbordet, som egentlig ble lunch, og kokte meg et par egg
 Jeg mĂ„ jo passe pĂ„ Ă„ nyte lange frokoster mens jeg kan, for i morgen er det jobb igjen Ă„ da har jeg definitivt ikke tid til Ă„ sitte meg ved frokostbordet. Jeg er dessverre ikke noe morgenmenneske sĂ„ her er det bare om Ă„ gjĂžre Ă„ komme seg ut av senga Ă„ bli ferdig. 

PÄ pÄskeaften var jeg sÄ uheldig Ä knekke av litt av den bakerste jekselen min, en tann som jeg har vÊrt litt bekymret for skulle skje. Tanna bestÄr av veldig mye amalgan sÄ min store skrekk er at den skulle brekke helt. NÄr jeg var hos tannlegen ville jeg gjerne ha satt den pÄ krone, men han ville vente. NÄ tror jeg faktisk at jeg skal gjÞre det, men det koster. I fÞrste omgang fÄr jeg gÄ til tannlegen for Ä tette hullet.

Anne ringte meg rett etter jeg hadde spist og lurte pĂ„ om hun kunne ta seg en tur, og syntes jeg jo bare var hyggelig. Siden hun nĂ„ har kommet sĂ„ er det kanskje greit Ă„ avslutte bloggingen Ă„ heller skravle med henne, for det er jo ikke festlig for henne om jeg sitter med nesa i pc’n hele tiden, blogges!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg