Til julianogmamma-bloggen

På bloggen julianogmamma tidligere i dag hadde hun et innlegg om det å ta passbilde, og jeg kommenterte bl.a. innlegget med at jeg ikke lenger lignet på megselv på mitt passbilde. Hårfargen har jo forandret seg fra helt svart til mer eller mindre lyst, så jeg er en helt annen nå enn da. Bilde ser ikke ut som noe passbilde, men mer noe som kunne ha vært tatt av politiet i forbindelse med en arrestasjon. Heldigvis er passet utgått og må fornyes. Jeg lovet at jeg skulle legge ut bilde, og her kommer det…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg