Test av Panasonic massasjestol

Vi har fått en ny massasjestol fra Panasonic på jobben som jeg er med å teste ut…. Tror jeg fant rett stol “Hot Stone” inne på hjemmesiden til firmaet som leverer den. I dag var jeg og 3 andre i testgruppa nede å tok den i øyesyn og fikk prøve den. Jeg var veldig spent på hvordan den var, for jeg har jo prøvd et par stoler før som omtrent har tatt knekken på kroppen min.


Vi fikk først en liten forklaring på hvordan vi skulle bruke den, og hva de forskjellige knappene var til…. Jeg stilte meg ikke først i køen for å teste den ut, men gikk heller ned helt på slutten når de andre hadde hatt sin tur. Hvis jeg hadde noen tvilsomme og negative formeninger om stolen, ble de raskt blåst bort gitt. Jeg fikk hjelp til å stille inn puten ved hode, og måtte ha et ekstra teppe i nakken for at den knadde litt for voldsomt.

Litt smertefult og ubehagelig var det i starten, men det ble raskt erstattet av velvære og ren nytelse…….. Representanten for firmaet og hun fra personal sto å pratet mens jeg lå oppe i stolen med hodetelefoner med behagelig musikk. Holdt nesten på å sovne, og jeg tror faktisk at jeg laget noen lyder i det holdt på å gli inn i drømmeland. Vet ikke om de hørte det, men pyttsann hva gjør det :o))

Stolen masserer absolutt hele kroppen. Føttene, leggene og armene ble klemt å kost med mens resten av kroppen ble massert på forskjellige måter :o)) 

Vi skal bruke stolen i 15 minutter to ganger om dagen, og jeg gleder meg virkelig til i morgen… Da jeg gikk fra sesjonen i dag var det som om jeg gikk på skyer, og det føltes virkelig godt :o))

5 kommentarer
    1. TerAnd: Det var virkelig godt, og selv om det var litt ubehagelig til tider så ble det raskt erstattet av velvære. Ikke dumt det å kunne ta seg en lur et par ganger i løpet av dagen :o))

    2. Hei!!!!!! Først av alt at dena blogggen er den morsomste blogen på heile blogg, og det er ikke smisking! Jeg vil bare si unnskyld for at jeg ikkje har postet komentarer tidligere men nokjen ganger så er jeg børe lit lat så ender man opp med å la være. I mine øyne er det nemlig kjempe menga frekkje sender inn komentarer. Jeg har flere ganger nemlig selv frekje komenterer før når jeg hadde bloggg. Det var utrolig opprørende. Jeg håper inderlig at du ikke får noen sleme kommenterer og at du får mange flere snille komenterer. Siden jeg har lagt ned side tenkte jeg at jeg skulle poste en lenke til en quiz som jeg nettopp har meldt meg på. Premmien er et gavekort. Jeg håper veldig mye at jeg vinner, men lykken med med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært koselig om du testet den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg