Biotherm produkter

Planen var jo at jeg skulle til Sverige om fredagen, og da skulle jeg også fylle opp hyllene på badet med produkter til ansiktet fra Biotherm. Nå ble det jo ikke noe av denne svensketuren, men det var like tomt i krokkene på badet. Så derfor hadde jeg ikke noe annet valg enn å ta en tur innom Kicks på Bryn når jeg var der å handla i går. Det ble selvsagt mye dyrere enn om jeg skulle ha handlet det i Sverige, men hva gjør man…..

Jeg har forsøkt mange produkter opp igjennom årene, men har funnet ut at det er Biotherm som passer best til huden min… Trengte egentlig å kjøpe alt, men de hadde ikke nattkremen jeg bruker noe de skulle få inn rett over helgen. Det ble dagkrem, serum, rensegel og hudvann på meg + at de la ved en gaveeske med prøver på en annen sort dagkrem, øyekrem, eyemakup remover, bodlotion og bodyscrub. Skal teste ut scrub og lotion i morgen tidlig tenker jeg :o))

Til å begynne med brukte jeg også øyekrem fra den serien jeg kjøpte i dag, men det er tydligvis noe i den jeg ikke tåler. Det går bra et par dager, men så blir jeg helt rødflammete og huden blir tørr, flasser og klør så jeg måtte bare stoppe å bruke den. Nå bruker dag og nattkremen rundt øynene å det fungerer helt fint….

#biotherm #øyekrem #eyemakeupremover #bodylotion #bodyscrub #kicks #bryn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg