Sommertemperatur…

I dag har vi virkelig hatt et knallvær her i Oslo, og det var nesten litt smertefullt å måtte være inne hele dagen… Heldigvis sto sola høyt og himmelen var blå til langt på kvelden, og jeg satt litt ute å nøt det fine været på ettermiddagen.

Jeg tok sjangsen på å kjøre ned mot operaen på veg hjem i dag også…. Det gikk litt smått pga de to nye lyskryssene i Dronning Eufemias gate. Det virker ikke på meg som om lysene er stilt inn riktig, for når lysene skifter enkelte ganger så er det et par retninger som ikke helt matcher. Akkurat det skaper en del problemer, for bilene må kjøre rundt om hverandre for å komme fram.

Håper de gjør noe med det innen resten av gaten blir ferdig, ellers blir det nesten umulig å komme fram er jeg redd.

Kjøpte med en kurv med jordbær på veg hjem i dag, og selv om de ikke smakte helt som de norske så var de ikke så altfor ille. De første utenlandske bærene som kommer smaker ikke så veldig mye, og jeg må ha litt søtt på dem. Bruker ikke sukker, men et annet søtningsmiddel i stedet. Jeg fikk nå  iallefall smaken på sommeren :o))

Bare et kort innlegg i kveld, for nå er jeg så trøtt at jeg klarer ikke å holde øynene åpne lenger…. NATTA!!

#operaen #dronningeufemia #jordbær

4 kommentarer
    1. Det er varmt om dagen nå. Mandag var det 23 gr i Drammen kl 17 men like varmt var det ikke igår, vel kanskje 1,5 time sent på ettermiddagen. Håper vi kan vente oss mange varme dager fremover. Ha en varm onsdag.

    2. Jeg var ogsÃ¥ pÃ¥ jobb i lufta i gÃ¥r, men ingen vÃ¥rluft, he he. I dag har jeg hatt Fjernstyrt PC-hjelp for Ã¥ fÃ¥ nytt e-postprogram :- Skjønner ikke helt tegninga, det er “eM Client”, hørt om det du? Ha en lummer kveld, her er det iallfall lummert 😉

    3. Helge: Jeg hÃ¥per ogsÃ¥ at vi fÃ¥r mange varme og gode dager fremover… Det har ikke vært sÃ¥ ille denne uken, og det har vært godt Ã¥ slippe Ã¥ gÃ¥ med tjukk ytterjakke.

    4. Lene S.: Det hender at IT avdeling mÃ¥ fjernstyre PC’n min ogsÃ¥, nÃ¥r den haker seg opp. Vi har Notes som e-postprogram nÃ¥, men skal over pÃ¥ Outlook, tror jeg det var, i løpet av Ã¥ret. Da mener jeg Ã¥ ha lest at vi ogsÃ¥ skulle ha noe Client greier ogsÃ¥. Det skal testes ut hos et av de andre kontorene først…. Vi har brukt Notes sÃ¥ lenge at det blir rart Ã¥ bruke noe annet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg