Lunch i vinduskarmen

I går ble det dårlig med blogging… Jeg var så trøtt, frossen og i dårlig form at jeg lå langt under godpleddet mitt å småsov det meste av kvelden. Jeg må ha vært langt vekke for jeg hørte ikke mobilen ringe på kvelden en gang.

Formen er vel ikke noe ĂĄ skryte av i dag heller, men jeg er da i det minste oppegĂĄende. Tok med lille nettbrettet pĂĄ jobb i dag, for ĂĄ legge inn en innlegg i lunchen. Dessuten ville jeg teste ut den nye mobile routeren jeg skaffet for en stund siden.

Har satt meg ute i almenningen med matpakke og termokoppen fylt til randen med god varm kaffe.

Ute har det i det sluttet å snø, og man kan se antydning til lysning oppe på himmelen. Kanskje vi slipper å få noe mere ovenfra på en stund, for vi har endelig fått nok nå syntes jeg.

Anne spurte meg om jeg ville være med å rusle rundt på Lørenskog i dag, noe med vintervandring eller noe sånt. Jeg avslo tilbudet siden jeg ikke er helt i slaget. Tenker at jeg har det bedre med å komme meg hjem å være der, etter at jeg er ferdig på jobb.

Ha en fortsatt fin dag, blogges ;o))

#lunch #vinduskarm #frossen #lørenskog #hjem #nettbrett #mobil #router

4 kommentarer
    1. Har inntrykk at det er sjelden at du har med deg matpakke pĂĄ jobben – mulig jeg tar feil. Uansett er det den billigste varrianten nĂĄr matpause kommer. Husker at et sted hvor jeg jobba betalte vi 300 kr hver mnd for maten, ikke sĂĄ ille det, det vi fikk var ymse salater man kunne blande selv + pluss vanlig mat og nesten middag bortsett fra poteter og saus. Dessuten var det vafler hver fredag husker jeg – noe det sikkert er der enda. Praksisen er ymse fra bedrift til bedrift nĂĄr det gjelder matpause. Noen med kantine stor/liten, kjøpe mat der og da eller fast trekk i lønna. Matpausa er viktig og dess flere valgmuligheter det er jo bedre trivsel blir det. Jo større bedrift det er jo bedre kantine er det. Kanskje en viss sammenheng der? Ha en fin kveld.

    2. SĂĄ koselig det sĂĄ ut med blogging og nistepakke der i vinduskarmen 🙂 Nok snø nĂĄ…sĂĄ jeg er ogsĂĄ glad det har vært opphold her i dag :)…Jeg har vært sĂĄ svimmel om dagen jeg…sĂĄ har ikke blitt noen gĂĄturer her heller 🙂 HĂĄper formen din kommer seg og klem fra meg <3

    3. Helge: Du tar nok feil med hensyn til matpakken, for det har jeg med meg hver eneste dag. Det hender at jeg blir litt lei, og da stikker jeg i kantina ĂĄ kjøper meg noe :o)) Det er ikke alltid jeg husker pĂĄ ĂĄ ta lunch, og ender opp med ĂĄ spise maten mens jeg jobber. Jeg blir sĂĄ opptatt av det jeg driver med at glemmer ĂĄ spise…

      Vi benytter ikke penger i kantina, men overfører penger til id-kortet våres å så trekkes beløpet fra der.

      Når jeg skal spise lunch vil jeg gjerne ha ro, og det er ikke alltid så lett å få i en kantine. Alle skravler i munnen på hverandre så det ikke er ørens lyd å få, og det er stressende syntes jeg. Derfor trives jeg best når jeg kan sitte for meg selv på et stille og rolig sted :o))

      Ha en fin kveld videre :o))

    4. annebe: Helt ærlig sĂĄ trives jeg best nĂĄr jeg kan sitte for meg selv med nistepakken min. Er ikke sĂĄ glad i overfylte og brĂĄkete kantiner. Det er ekkelt ĂĄ gĂĄ rundt ĂĄ være svimmel, og jeg hĂĄper virkelig at det gĂĄr over snart! Formen min svinger hele tiden… Den kan være helt fin da jeg drar pĂĄ jobb, og innen jeg setter foten innen for døren er den helt nede i kjelleren. Ofte retter det pĂĄ seg i løpet av dagen, men de siste dagene har det jevnt over vært dĂĄrlig.. Noe skyldes nok været, for leddene mine er ikke sĂĄ glad i kuldegrader… Derfor gledes jeg over hver dag vi nærmer oss varmere dager :o)) Ha en fortsatt fin kveld, klem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg